سابکاف نه تنها به موضوعات بزرگی مانند تغییرات آب و هوا و حقوق باروری علاقه دارد، بلکه به آزادی خلاق و پذیرش خود نیز علاقه دارد. به نظر او، احیای همه چیز سطحی است، بدون ماده. با شنیدن مکالمه ما، تصویرگر جفری فولوماری (که در یک تبلیغ cK One در سال 1996 ظاهر شد) افکار خود را در مورد احیای همه جانبه دهه 00 بیان کرد. او گفت: “شما نمی توانید چوکر را بدون زمینه داشته باشید.” برای Fulvimari، مدهای آن زمان «تقطیر پانک» بود. او فکر میکند که ارزشهای زمانه – نه فقط زیباییشناختی – به جای بیمتنزدایی، باید مورد بازنگری قرار گیرند.
مجموعه آماده بهار 2023 تقلید مسیح
زمانی که IOC در سال 2000 شروع به کار کرد، وینتیج هنوز عادی نشده بود و این برند نیز لباسهای تاریخی بکر را نشان نمیداد، بلکه لباسهایی را نشان میداد که پوشیدن خود را نشان میداد. سابکف گفت: مجموعه بهار 2023، که نسبت به سایرین از انسجام کمتری برخوردار است، «بسیار مطابق با مد اصلی OG Imitation Y2K در سال 2000 است، که تئوری موقعیتگرایی، احساس پانک راک و ایده ساختن یک نمایش است». «فرهنگ موقعیتگرایی بسیار معترض بود، اما نحوه اعتراض شما این بود که تماشایی میسازید تا مردم به آنچه میگویید توجه کنند. و این کاری است که ما در تمام مدت انجام می دادیم. سابکف افزود: اگر میخواهید مد Y2K را بازیافت کنید، پس اعتماد به نفس حاصل از آن را درک کنید، قدرتی را که به همراه آن به وجود آمد را درک کنید. ما اهمیتی نمیدادیم که کسی چه میگوید یا فکر میکند، در واقع کاملاً برعکس آن بود.» IOC خشم علیه ماشین را زنده نگه می دارد.
عکس: کن شلز / با اجازه IOC