آنها فکر کردند: «لباس پوشیدن اغلب یک عمل احساسی است، چیزی که عمیقتر از فرو رفتن در کمد لباس و گرفتن یک روپوش برای رفتن به جایی است». “یک رابطه صمیمی بین یک زن و لباس او وجود دارد.” با کمک دوست ماریاکارلا بوسکونو، که استعداد بیان یک هنرپیشه را دارد، لحظهای سینمایی را به نمایش گذاشتند و در استودیوی خالی که فقط با یک مبل بزرگ و یک بالشتک مربع شکل عظیم با وینیل قرمز پوشیده شده بود، لوکبوک را به تصویر کشیدند. آنها فضا را چارچوبی برای طرز فکر یک زن عاشق تصور کردند و اجازه دادند ماریاکارلا مترجم حالات ترن هوایی باشد که با این شرایط همراه است.
این که عاشق بودن اغلب به طور یکپارچه از شهوت به سمت خشم به این سو و آن سو حرکت می کند، بیانگر امر بدیهی است. جورجیا و گیلدا کمد لباسی برای حرکت در آن قلمرو به سبکی فریبنده ساخته اند. پولک های دنباله دار اشاره ای به میل به درخشش و جذب دارند. و روبانها و روبانهای پرآب شور و نشاط را منتقل میکردند. رنگهای قرمز از همه رنگها بر پالت غالب بودند و ژاکت لاکی به سطوح درخششی براق و مایع میبخشید.
مثل همیشه با The Attico، پسر بچه با آژیر همزیستی کرد. کت و شلوارهای سایز بزرگ، کت های جادار با جیب های بزرگ، و نسخه جدیدی از محموله های پرفروش آن ها، بر ماهیت ظریف و چند وجهی زنانه که برای جورجیا و گیلدا عزیز است، تأکید می کنند. آنها اظهار داشتند: “عاشق بودن هیجان انگیز است.” اما ما ترجیح می دهیم مسئول باشیم. واقعاً آسیب پذیر بودن گزینه جذابی نیست.»