مجموعه آماده بهار سایمون میلر 2024


سال گذشته برای لحظه‌ای، اینترنت تحت تأثیر روندی تحت عنوان «تابستان دختر گوجه‌فرنگی» قرار گرفت. بازی کردن در تعطیلات ایتالیایی مستلزم داشتن یک مدل کامل لباس پر از پوپلین نخی، قرمز گوجه‌فرنگی، گینگهام و رافیا بود. چلسی هانسفورد، مدیر خلاق و مدیرعامل سایمون میلر، الهام‌بخش مشابهی را برای مجموعه بهار 2024 خود دنبال کرد که آن را «در آشپزخانه» نامید. (وقتی از هانسفورد در مورد گرایش دختر گوجه‌فرنگی پرسیده شد، “آیا این موضوع در راه است؟ من در مورد آن نشنیده‌ام.”) این کمپین با بازی آنجلا لیندوال، عمیقاً مبتنی بر روایت بود. هانسفورد گفت: “من این املاک توسکانی را تصور کردم، جایی که او زمین خود را برای پختن این غذای عجیب درو کرد.” حتی اگر توسط ارواح ریزروندهای گذشته تسخیر شده باشد، اخلاق سایمون میلر همچنان در تابستان ایتالیایی بی دغدغه، از تونیک جینگام روی شلوارهای همسان گرفته تا لباس بافتنی حاشیه‌دار در رنگ‌های روشن و خنثی مناسب است.

هانسفورد در حال کار بر اساس برنامه زمان‌بندی «اکنون خرید کن» است و او را به‌خوبی از فعالیت‌های آتی مشتری بد بو ساحلی‌اش آگاه می‌کند – اگرچه این برنامه کمی از خلاصه اولیه منحرف می‌شود. او گفت: “ما یک تجارت بزرگ در فصل جشنواره داریم، به خصوص اینجا در لس آنجلس.” “ما یک قطره را منحصراً برای آن انجام می دهیم.” این یک حرکت تجاری عاقلانه است: در حالی که مشتری معمولی سیمون میلر یک هزاره مسن است، فصل جشنواره برند را به روی جمعیت جوان‌تر باز می‌کند. از این رو، تی شرت های مشبک شیبوری که بیشتر در محوطه نمایشگاه کواچلا تعلق دارند تا آشپزخانه توسکانی.

سایمون میلر زمانی که به DNA خود نزدیک می‌ماند، در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد، حتی زمانی که قطعات موجود از فصل‌های گذشته را می‌سازد. پیراهن پوپلین پنبه‌ای با پنل پشت باز و کراوات کمری به یک کمد کلاسیک تنوع می‌بخشد، همان‌طور که مینی لباس قلاب‌بافی شده بود، که به طرز هوشمندانه‌ای با پرفروش‌ترین لباس برند «بیپ بیپ» بازی کرد. هانسفورد به وضوح حس بسیار قوی هویت برند دارد، حتی زمانی که تصمیم می گیرد از دیدگاه خلاقانه خود برای خدمت به آن منحرف شود.



منبع