مجموعه بهاری تانیا تیلور بر اساس ایده او از یک روز عالی بود. برای طراح و هنرمند، این شامل نقاشی و گشت و گذار بین استودیوی او و فروشگاه لوازم هنری روی یک اسکیت بورد است. «وقتی در یک فروشگاه هنری هستید، احساس میکنید همه ابزارهایتان در اطراف هستند. شما می توانید هر چیزی را ایجاد کنید و چیزی در مورد کسی که در اسکیت بورد است وجود دارد که آزادی محض است. مثل باد در موهایت و کنترل جایی است که می روی.» با در نظر گرفتن همه اینها، هدف تیلور ایجاد نوعی احساس روز تعطیل در مجموعه بود. او نمی خواست چیزها خیلی صیقلی یا عالی به نظر برسند. مدل دادن به یک لباس ساتن پسته ای زیبا با بند پیچ خورده با دمپایی این ایده را به اندازه کافی پیش نمی برد. شلوارهای راحت به رنگ بژ و زردآلو که میتوانید با هر تاپ زیبا بپوشید، از بیکینی گینگهام گرفته تا ژاکتهای پپلوم بنددار یا ژاکتهای مارینیر شلخته.
طبق معمول، تیلور چاپ های فصل را خلق کرد. پررنگ ترین آنها مربوط به لاله ها بود که پس از تولید روی یک تی شرت و روی دامن های چین دار چاپ می شد، بنابراین وقتی می نشینید یا حرکت می کنید، چاپ قطع می شود. یک کت ترنچ جلوی گینگهام جالب بود. از پشت، تنها اشاره ای که پیش رو داشت، یقه چک شده بود. از نظر سرمایهگذاری، نمیتوانید با یک ستون جین بلند، بدون آستین و یقهای با درزهای کرست اشتباه کنید: شیک، شیک و زیبا بود. همچنین یک لباس تنیس ترکیبی LBD-تنیس با دکمههایی در قسمت جلوی کشیده قوی بود که به دامن کاملتر باز میشد. یک تاپ کوتاه سفید با برشهایی با لبههای سبز و آستینهای پف کرده میتواند به طور مشابه بالا یا پایین باشد.
این یک مجموعه کوچک از همه چیز به نظر می رسید. جین، چشمک، راه راه، بافتنی، برش، جین، ساتن، منجوق و غیره وجود داشت. این با موضوع مطابقت داشت، یک روز رایگان برای انجام هر کاری که میخواهید انجام دهید، با این حال این مجموعه فشردهتر از موارد قبلی به نظر میرسید. تیلور خاطرنشان کرد که لباسی که خریداران به آن گرایش پیدا کردند Look 24 بود، یک غلاف زرد کره ای با دامن کامل با نوارهای نازک از چشمه های نخ مشکی در آستین های شاهزاده خانم و غلاف های پهن تر در کنار کمر. کمی لیلی/جکی/کاملوت دهه 60 و کاملا نوستالژیک بود. او گفت: “من دوست دارم به وضعیت روحی جوانی ام وصل شوم.” “و حالت ذهنی جوانی من همیشه در مورد آزادی بود.” بذار زنگ بزنه