مجموعه آماده بهار تانیا تیلور 2023
انتشار: شهریور 18، 1401
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404

مجموعه آماده بهار تانیا تیلور 2023

خانه هنرمندان Westbeth، منطقه ای خلاقانه در وست ویلج، نه تنها به عنوان محیط کتاب ظاهر بهاری تانیا تیلور، بلکه به عنوان الهام بخش این مجموعه به طرق مختلف عمل کرد. او "گرافیک بودن" معماری آجری و بتنی را به عنوان برش های نیمه دایره ای هوادار روی دامن ترجمه کرد، اما جهت کلی ترکیب از ساکنان بود. این الهام بخش است که مردم چگونه هستند. تیلور که خود یک نقاش است، گفت: آزادی چیزی که آنها خلق می کنند وجود دارد. "احساس هنر خودانگیخته آنها مانند مکانی بود که می خواستم مجموعه را شروع کنم." و به این ترتیب طراح دست به کار شد تا چاپ هایی را خلق کند که به قول او "یک آشفتگی زیبا" را تداعی کند.

همیشه در آثار تیلور دوگانگی بین هنر اکسپرسیونیستی او و سیلوئت های سنتی زنانه ای که او تمایل به طراحی دارد وجود دارد و مشتریانی که می خواهند زیبا و مناسب به نظر برسند به آن تکیه می کنند. با این حال، درست همانطور که وست بث مانند شهری در شهر، نوعی فضای آزاد برای تیلور احساس می کند، در مجموعه او - و سبک آن - نکاتی وجود دارد که چیزها کمی شل شده و در جهت های مثبت جدید حرکت می کنند. این را می توان در نحوه ساخت برخی از ظاهرها مشاهده کرد. این طراح که چندین ظاهر را نشان داد که عناصر بافتنی و بافتنی را در یک لباس ترکیب می کرد، مشتاقانه گفت: "من عاشق ترکیب ساختار و سیال هستم." به نظر می رسد لایه بندی رنگ ها و جداسازی ها نحوه همپوشانی و تعامل رنگ ها و اشکال بر روی بوم را تقلید می کند و به پوشنده اجازه می دهد تا خلاقیت های خود را بسازد.

تیلور به خصوص به ترکیبی از بافت ها برای فصل بهار علاقه داشت و پارچه های او شامل کرپ سبک، نایلون و ابریشم چکش کاری شده بود. از بوکله مژه برای ژاکت کش باف پشمی به سبک پولو استفاده شد که با دامن پلنگی، هر دو در سایه های ملایم ترین سبز ست می شد. این چشم تیلور برای رنگ است که احساسات را در این مجموعه برمی انگیزد. یک ژاکت کشباف کابلی باز دارای سرآستین های زرد رنگی است که گویی در رنگ آغشته شده است، که با شلواری که پوشیده است مطابقت دارد. یک لباس مرینوی دنده باف با ریزه های سوتین و پر در لبه های آن به رنگ خرمالویی عمیق وجود دارد. در جاهای دیگر، خنثی بودن خاکی با رویه نارنگی-نارنجی خشخاش کاهش می یابد. لایه بندی نه تنها بر رنگ تاکید می کرد، بلکه در مورد دامن چاپی که با یک ژاکت راه راه و یک سوتین بافتنی ست می شد، حس خوش بازی بودن را نشان داد. دنیا به دلایلی برای لبخند زدن نیاز دارد.



منبع