الکساندر وانگ در تقویم هفته مد نیویورک حضور نداشت، اما این بدان معنا نیست که طراح یا برند او تاریک شده اند. این شرکت اخیراً از محله چینی ها به یک فضای بزرگ و روشن در بندر جنوبی خیابان نقل مکان کرده است. وانگ و تیمش اکنون دو طبقه از ساختمانی را اشغال کردهاند که قبلاً پاسگاه 10 کورسو کومو کارلا سوزانی در آن قرار داشت. این نمایشگاه مناظری از پل بروکلین دارد و به مد وانگ، نیلوفرهای سیاه، شمعهای Byredo Loveless و بلندگوهای تعبیهشده در دیوارها وجود دارد که چرخشی از فهرستهای پخش انتخاب شده را در سطوح مختلف صدا بسته به فضا پخش میکنند.
او گفت که در مورد این مجموعه بهار 2024 بخرید، «واقعاً این ایده جنگل بتنی است». او با اندیشیدن به مناطق اروژنی جدید، شکافهای عمودی را به جلوی شلوارهای گشاد اضافه کرد – که روند رو به رشدی است که در فوبی فیلو و باربری دانیل لی نیز دیده میشود، جایی که زیپهای کاربردی امکان سازگاری را فراهم میکنند. در وانگ، شکافهای ران و ساق پا بهعنوان فروخته میشوند و برای بازار جوانانی که هدفشان جذاب است. لباسهای زیر آشکار ظاهری است که او خیلی زود به آن نگاه میکرد: نمایش بهار 2018 را که در خیابانی بنبست در بوشویک، بروکلین اجرا کرد، با شورتهای نخی که از کمر بند بیرون میآیند و تاپ سوتینهای ترکیبی با دکمهها به نمایش درآمد. در اینجا او سوتینهای چرمی را نشان داد که با قلاببافی کوتاه شده بودند و یک ماشآپ روی سینهبند بمبافکن با جیبهایی روی سینهها – لباس زیری که برای همه مقاصد، اکنون لباس بیرونی است. در طول موج مشابهی با کاربرد مختلط، او لباس شنای جین ایمن برای آب ابداع کرد – مختصرترین لباس های بیکینی، ژاکت جین بریده شده، شورت به سبک جگینگ و غیره – که می تواند مستقیماً از ساحل تا باشگاه پوشیده شود.
آیا وانگ به پیوستن مجدد به برنامه نیویورک فکر می کند، جایی که زمانی یکی از ستاره های درخشان آن بود؟ او بیستمین سالگردی در افق دارد که ممکن است لحظه ای برای بازگشت باشد. او نمیخواهد متعهد شود، اما گفت که در حال برنامهریزی برای فعالسازی در زمان انتشار مجموعه قبل از پاییز خود است. همانطور که طراحان زنجیره غذایی مد و فشن در ارزش و اهمیت نمایش های مد تجدید نظر می کنند، رویکرد مشتری اول ممکن است راه درستی برای وانگ باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در تعطیلات آخر هفته تابستان در مرکز شهر قدم بزنید تا بدانید که مشتریانی برای برند مد جوان و بدن مثبت او وجود دارد – تعداد زیادی از آنها.