این برند در ابتدای سال 2022 با نام لاتین به معنای کمد لباس و رویکردی حذف شده از فصل های سنتی تجارت مد راه اندازی شد. اولین مجموعه برای نشان دادن پایه و اساس کمد لباس، با کت های ترنچ و شلوار جین بود. به گفته گابریل، سری جدید قطعات، که همگی در تمام طول سال تصور میشوند، فصل به فصل گسترش خواهند یافت تا به کمد لباس کاملی دست یابند. اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، طراح فکر میکند که شامل کتها و کتهای مردانه، لباسهای کت و شلواری و لانگیت دامن روی پیراهن و یقه یقه. تا کنون هیچ چاپ یا رنگ پر جنب و جوشی وجود ندارد، تا حدی برای سهولت در تطبیق قطعات مختلف.
جورجیا گابریل 37 ساله است و قبلاً خریدار یک فروشگاه مفهومی در بولونیا بوده است. او شروع به فکر کردن در مورد آرماریوم به عنوان پاسخی به نیاز خود کرد: ساخت کمد لباسی محکم، کامل، ساخته شده از قطعات ابدی. «این با همه گیری و قرنطینه مصادف شده است. آنها باعث شدند من از میل به مد فصلی، ساخته شده از ترندها دور شوم و به مفهوم کمد لباس کپسولی نزدیک شوم.”
همه چیز در ایتالیا تولید می شود، از جمله اولین کیف آرماریوم، تولید شده در دو سایز و با الهام از یکی متعلق به مادربزرگ طراح، با زیر بسته شدن. اکسسوری ها و لباس ها ارزش دیدن از نزدیک را دارند، جایی که جزئیات کوچک را نشان می دهند. گابریل گفت: «آرماریوم یک خط تولید زنانه است، اما «بسیاری از خریداران مرد این مجموعه را در چند روز گذشته دیدهاند و کتها را امتحان کردهاند و آنها را بسیار مناسب یافتهاند. او با توجه به ایده ای گسترده تر از سبک زندگی، نه تنها مربوط به لباس، مبلمان را نیز طراحی می کند که از آنها برای نمایش مجموعه استفاده می کند. او گفت: “آرزوی من ایجاد یک جهان و فضای فیزیکی است که در آن مردم بتوانند خود را 360 بشناسند.”