ما به یک خانم بسیار اجتماعی لباس می پوشیم – ما یک قو داریم! للا رز با خنده در نمایشگاه Midtown خود گفت. بیرون روز یک روز خاکستری و خاکستری بهمن ماه بود، اما انفجاری از رنگهای غنی و مجلل وجود داشت: سیترین، سرخابی، برنز. لباسهای مجلسی با نقوش آفتابگردان درخشان، بافتنیهای درخشان و تونیکهایی با حاشیههای فلزی بافته شده بود. یک بولرو با قلوه سنگ سیاه آمد. همه اینها خوراک مد رویایی برای کسانی بود که به طور منظم در جشن های خیریه در The Pierre و عروسی ها در The Plaza شرکت می کنند … سپس در مورد آنها در Sant Ambroeus در خیابان مدیسون شایعات می کنند. (به طور مناسب، تقریباً هر لباسی که در اینجا وجود دارد، قانون لباس پوشیدن سختگیرانه را در La Côte Basque، رستوران معروفی که بیب پیلی، لی رادزیویل، و CZ Guest در آن رفت و آمد میکنند، رعایت میکنند.)
این بدان معنا نیست که کار رز منسوخ شده است. مطمئناً دامنهایی با خط A وجود داشت، اما همچنین یک لباس بافتنی وافل بر روی شانه که او تصور میکند با یک کمربند فیروزهای بزرگ ست میکرد. طراح گفت: مشتری رز “رنگ را دوست دارد و می خواهد راحت باشد”. “فکر می کنم او بسیار شبیه من است – من می خواهم در یک چیز خاص باشم، اما نمی خواهم همیشه به آن فکر کنم.” ستها وقتی به شیوهای خاص طراحی میشدند، بریدهای از وسط را نشان میدادند، در حالی که یک مینیلباس با دامن حبابدار دارای خط لبهای بلند بود. (به هر حال، رز در برابر زانو بلندی شورش میکند: «یا بلند میشوی یا کوتاه میشوی – نمیدانم چیز زیادی در این میان وجود دارد».)
این طراح در این فصل از هنرمند ایتالیایی لورا د سانتیلانا که به دلیل تفسیر معاصرش از تکنیک قرنها شیشه مورانو شهرت دارد، تأثیر گرفت. (سانتیلانا، که در سال 2019 درگذشت، بهخاطر مجموعه مجسمههای هندسی رنگارنگ و مینیمالیستی «شیشه ایستاده» شهرت داشت.) «او این نوع لنزهای شیشهای رنگی را ساخته است — من فکر میکنم که بسیار زیبا هستند. آنها مانند منشورهای نور هستند.
اخلاق کلی خط او این است که یکی از انرژی های بالا و در عین حال پرشور باشد. این مفهومی نیست که لزوماً بدیع به نظر برسد، اما در عصری که گلهای دیواری ثروتمند The Row در Upper East Side پراکندهاند، کمی متفاوت است. للا رز مطمئناً شکوفه درخشان تر خودش است.