به نظر میرسد که خانواده قصد دارند به یکی از رسواییهای اخیر کیم متمایل شوند: زمانی که او به ملتی که هنوز پس از همهگیری در حال تثبیت بود با اعلام اینکه تنوع، “به نظر می رسد که هیچ کس دیگر نمی خواهد کار کند.” در تریلر، Khloe به کیم میگوید: «هیچکس با شما همدردی نمیکند» و ادوارد برنیز که به عنوان «پدرخوانده تبلیغات» شناخته میشود، ممکن است نیاز کیم به کنترل آسیب را روشن کند. مانیفست مهم او در سال 1928، تبلیغات، به این موضوع می پردازد که چقدر برای یک کسب و کار مهم است که «به طور مداوم انگشت خود را روی نبض عمومی داشته باشد. باید تغییرات در اذهان عمومی را درک کند و آماده تفسیر منصفانه و شیوا نسبت به تغییر افکار باشد.» متن تاریخی نه تنها در مورد میراث کار جنرها از مطبوعات snafus قابل استفاده است. نکته اساسی Bernays این است که مهندسین تبلیغات موثر حتی قبل از اعلام موجود بودن محصول، تمایل اجتماعی به محصول را ایجاد می کنند. فکر کنید: لبهای کایلی در سال 2015، و هیاهوی گمانهزنیای که تحول آنها را احاطه کرد قبل از اینکه او بالاخره کیتهای لبهای آرایشی کایلی خود را معرفی کرد. به طور کلی، این کتاب پیشبینی میکند که کار جنر به موضوع مرتبط باشد – و تأثیر آنها بر اقتصاد تأثیرگذار.
فصل دوم از کارداشیان ها در راه است، و – در صورتی که اخبار تابستانی کار جنر پیشنمایش کافی ارائه نکرده باشد – Hulu یک تریلر منتشر کرده است که حس بسیار خوبی از آنچه میتوانیم از نمایش انتظار داشته باشیم به ما میدهد. بنابراین، چگونه باید همه ما تا 22 سپتامبر وقت خود را تحمل کنیم؟ همانطور که ما به همه چیز نگاه می کنیم، از کمپین های نوستالژیک SKIM گرفته تا عروسی “میزبانی” کراویس توسط Dolce & Gabbana و ارزیابی خود کیم مبنی بر اینکه او “جکی” است. و یک مرلین،» در اینجا لیست خواندن پایان تابستان با الهام از کارداشیان برای همراهی فصل آینده است.