این مقاله در ابتدا در Vogue Business ظاهر شد. برای دریافت خبرنامه Vogue Business،اینجا ثبت نام کنید.
ویلیامز دو سال پیش Humanrace را در ایالات متحده با مشارکت ریچل مسکات آلوم آدیداس، پس از حدود سه سال توسعه راه اندازی کرد. همراه با دکتر النا جونز، یک متخصص پوست معتبر که به مدت دو دهه از پوست ویلیامز مراقبت کرده است، و مدیر ارشد خلاقیت، ادوارد رابینسون، مسقط و نوازنده ای که چند خط فاصله داشت، یک برند مستقیم به مصرف کننده را حذف کردند که USP آن هم متمایز و هم به طرز فریبنده ای ساده است. .
محصولات مراقبت از پوست چه شبنم دار، حجیم، صاف و یا پررنگ باشد، اغلب چشم انداز بهبود فیزیکی را ارائه می دهند. به محض اینکه فارل ویلیامز شروع به توضیح در مورد مزایای نام تجاری خود می کند، آشکار می شود که جاه طلبی های این غول زیبایی نوپا عمیق تر است.
«نژاد انسانی در مورد نیت است. این در مورد گرد هم آوردن مردم است: مردم، نه مردان و زنان، فقط انسان ها.
این هفته، ویلیامز و خانوادهاش در لندن هستند («این اولین بار است که برای روز شکرگزاری از ایالات متحده خارج میشوم») تا اولین نمایش فیزیکی و عمدهفروشی برند مراقبت از پوست خود Humanrace را که از نظر جنسیت خنثی است، در بریتانیا رونمایی کنند. Selfridges در حال افزودن این نام تجاری به پیشنهاد 300 نفری خود در بخش زیبایی 45000 فوت مربعی در پرچمدار لندن خود و همچنین در منچستر، بیرمنگام و فروشگاه های دیجیتال است.