نمایش پاییزی Attachment در سراسر مسیر دویدن در زیرزمین استادیوم ملی ژاپن اجرا شد، فضای صنعتی مناسب برای کوکی انوموتو برای ارائه آثارش، که در قلمرو سادگی محدود حرکت می کند.
انوموتو توسط بنیانگذار Attachment، Kazuyuki Kumagai (که این برچسب را در سال 1999 راه اندازی کرد) به سمت خود منصوب شد و از فصل بهار 2022 به سمت طراحی در آنجا هدایت شد. انوموتو توضیح داد که در ژاپن غیرمعمول است که یک طراح برندی را که متعلق به خودش نیست تصاحب کند، اما او اکنون در دور سوم خود در این برند است و قدم های خود را پیدا می کند. “در ابتدا، من تحت فشار زیادی بودم و بیش از حد در مورد تصاحب نام تجاری فکر می کردم، اما تعداد افرادی که دلبستگی را درک می کنند در حال افزایش است، بنابراین احساس می کنم می توانم خلاق تر باشم. از این نظر، فشار کاهش یافته است.»
این آزادی روانشناختی جدید به او اجازه داد تا استعداد خود را برای لباسهای پشت سر هم که با جزئیات آواز میخواند، به نمایش بگذارد («پیوستهایی» که نام برند از آن نام برده شده است). او توضیح داد: «این مجموعه عمیقتر به مفهوم سادگی و حس فاصله بین افراد و لباسها میپردازد. بنابراین کاپشنها عمداً بدون خط بودند تا به پوست لخت نزدیکتر شوند، و پیراهنهای پیژامه گشاد دارای کیفیتی زیبا و بدون لباس بودند، در حالی که پوستههای ظریف پستهای و یاسی آن را از یخ زدگی محافظت میکرد.
Enomoto بر روی یک صفحه مغزی کار می کند، جزئیات طراحی اضافی را کم می کند و نکات جدیدی را اضافه می کند. او این کار را با دقتی شبیه تک تیرانداز به دست میآورد، که در این فصل بیشتر در کتهای بدون یقه نامتقارن در اولین و آخرین ظاهر مشخص بود، که یقهشان را تا حد امکان تمیز کرده بود. این مثال خوبی برای برداشتن چیزی و به دست آوردن چیزی بهتر بود.