برندیس دانیل یک رویاپرداز است. از زمانی که در سال 2007 شرکت هارلم را تاسیس کرد، هدف او پل زدن بر نابرابری بین طراحان سیاه پوست و بازار خرده فروشی بوده است. دانیل گفت: «در 15 سال گذشته، ما به مردم گفتهایم که طراحان سیاهپوست کمتر از 1 درصد از طراحان فروخته شده در خردهفروشیهای بزرگ را نمایندگی میکنند، اما ما هرگز راهی به مردم ندادهایم تا از این مارکهای سیاه در فروشگاههای بزرگ خرید کنند. پلت فرم HFR.” اکنون با راهاندازی رسمی HFR&Co، فهرست خرید آنلاین Harlem’s Fashion Row، همه چیز تغییر کرده است.
با مشارکت گروهی از خرده فروشان که شامل Macy’s، Bloomingdale’s، Shopbop، Nordstrom، و Farfetch، HFR&Co هستند، ایجاد شده است. هدف آن تسهیل جستجوی مصرف کنندگان برای مارک های متعلق به Black و Latinx است. دانیل گفت: «یکی از چالشهایی که در حال حاضر وجود دارد این است که وقتی مردم به فروشگاهها میروند و میخواهند برندهای بلک یا لاتینکس را خریداری کنند، نمیتوانند آنها را پیدا کنند. “[Now you can] بیایید و به راحتی از سایت خرید کنید، [as well as] طیفی از نقاط قیمت را ببینید،» او اضافه می کند. دانیل و تیم او مجموعهای از طراحان را برای مردان، زنان و کودکان انتخاب کردهاند که شامل طراحانی مانند ولز بونر، آلوهوالیا، بوتر و سرجیو هادسون و دیگران میشود.
دانیل توضیح داد: «این لحظه بزرگی برای ما است، زیرا ما به خرده فروشان می گوییم، اگر برندهای بلک بیشتری را وارد کنید، آن را برجسته خواهیم کرد. ما امیدواریم که با رشد و فروش، به خرده فروشان کمک کنیم تا محصولات بیشتری از برندها بفروشند و طراحان سفارشات بیشتری دریافت کنند. همچنین یک برنده برای Icon 360، صندوق غیرانتفاعی Harlem’s Fashion Row است که منابع مالی و حرفه ای را فراهم می کند، زیرا 10٪ از کل درآمد به طراحان و HBCU ها اختصاص می یابد.
در آینده، دانیل به دنبال گسترش دایرکتوری است، با برخی از پروژهها در حال حاضر. تا سال 2023، میتوانیم انتظار تعداد بیشتری از طراحان و همچنین برندهای زیبایی را داشته باشیم.
فهرست کامل HFR&Co را در: https://hfrandco.com/.