زیبایی طبیعی به ناسازگاری مداوم بستگی دارد
انتشار: بهمن 17، 1402
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

زیبایی طبیعی به ناسازگاری مداوم بستگی دارد


تنوع طبیعت همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد، از بافت ("ما دو محصول داریم، یکی که وقتی خیلی گرم است ذوب می شود و یک اکسیر مو که اگر خیلی سرد شود، کره شی به شکل توپ های کوچکی تبدیل می شود که باید در دست شما گرم شود. ولدون می گوید)، بوییدن («گاهی گل سرخ بسیار پودری است، گاهی اوقات کمی لیموتر است»)، به رنگدانه. «یکی از چالش برانگیزترین حوزه ها [for us] کارن بهنکه، بنیانگذار Juice Beauty، که نزدیک به دو دهه است در فضای زیبایی طبیعی پایه اصلی است، می گوید: آرایش ارگانیک است. برای مثال یک گل رز همیشه به یک رنگ شکوفا نمی شود. با این حال، ما باید هر بار کبریت را سایه بزنیم." این پست هدف تیم را در آزمایشگاه (واقع در شهرستان سونوما، کالیفرنیا، همراه با مزرعه ارگانیک 20 هکتاری این برند) پیدا می کند که رنگدانه ها را تا رسیدن به همان رنگ محبوب ترکیب می کنند. بهنکه می گوید: «با محصولات مراقبت از پوستمان، ما مجبور نیستیم این کار را انجام دهیم - شاید رنگ سفید یا بژ کمی متفاوت باشد، اما حداقل است. "من فکر می کنم که مشتریان ما از تغییرات جزئی و جزئی استقبال می کنند. اما وقتی صحبت از لب یا رژگونه یا زیرسازی می شود، اینجاست که برای ما مهم است. شما باید به این ماموریت متعهد باشید."

از نقطه نظر خدمات مشتری، ولدون به منحنی یادگیری که با رفتن به مسیر طبیعی می آید، می پردازد. او می گوید: «وقتی مردم پرس و جو/شکایت می کنند، ما سعی می کنیم به آن ها کمک کنیم بفهمند چرا این طور است،» و اشاره می کند که هر گونه ابهام به صورت آنلاین در کنار محصول مربوطه به تفصیل آمده است. ما می توانیم یک پرکننده مصنوعی را در آنجا قرار دهیم و این کار را انجام نمی دهد، اما ما این کار را انجام نمی دهیم. و اگر آنها ناراضی باشند، اشکالی ندارد - این مشتری ما نیست.

علاوه بر تنوع ذاتی طبیعت، کریستنسن خاطرنشان می کند که از آنجایی که بسیاری از مواد تشکیل دهنده فلامینگو استیت در تمام طول سال در دسترس نیستند، خرید باید بر اساس برداشت محصول برنامه ریزی و مقیاس بندی شود. اگرچه این رویکرد دشوار است، اما مزایای خود را دارد. او می گوید: «تا جایی که ممکن است، ما مواد اولیه را از مزارع تهیه می کنیم که از نزدیک با روش های رشد آشنا هستیم. «ما در طول مسیر هر جنبه ای از آن عنصر را می شنویم، می بینیم، بو می کنیم و یاد می گیریم. ما می دانیم که هر گیاه چه زمانی شکوفا می شود، مقدار باران، خورشید، باد یا سرمای آن سال و تاثیر آن بر برداشت را می دانیم و نتیجه را در آن ماده می بینیم.

در حالی که مارک های متمایل به طبیعی تمایل به پذیرش شیوه های پایدار (عشق به زمین و همه چیز) دارند، این اصطلاحات کاملاً مترادف نیستند. ولدون می گوید: «من سعی کرده ام از اینکه خودم را پایدار بدانم دوری کنم. ما از روغن گل رز استفاده می کنیم که آنقدر گرانبها است که برای ایجاد قطره 40 پوند گل رز نیاز است، این قابل دوام نیست. هارپر این احساس را به اشتراک می گذارد. او می گوید: «ما شرکتی نیستیم که محصولات «تمیز» را فرموله می کنیم، ما بر روی مواد کاملاً خالص تمرکز می کنیم. توجه به چرخه عمر، بسته بندی سازگار با محیط زیست و منبع یابی اخلاقی - که همه آنها طرفدار مارک های فوق هستند - نیز نقش خود را ایفا می کنند. اما درک دقیق آنچه در محصولات ترجیحی شما وجود دارد و برندهای قهرمانی که به مواد اولیه خام و منشأ آنها احترام می گذارند، نقطه شروع ارزشمندی در یک تغییر جمعی کاملاً ناقص است. کریستنسن می گوید: «ما باید بازنگری کنیم و نحوه انجام کارها را مجدداً تنظیم کنیم و مشتریان را هیجان زده و کنجکاو کنیم تا مکالمه را دوباره تنظیم کنند. لازم نیست احساس گناه، ترس یا شرم داشته باشیم، ما می توانیم و باید در مورد آنچه مادر طبیعت ارائه می کند هیجان زده باشیم و تجملات او را جشن بگیریم.



منبع