اولو برند زیبایی SheaGIRL را در سال 2015 با مشارکت SheaMoisture تأسیس کرد که بعداً توسط Unilever خریداری شد، اما این تجربه اولو با SheaMoisture بود که کاتالیزور اصلی برای تشخیص شکاف در مراقبت از پوست بود که مفهوم تجاری خودش به زودی زمانی که او پر میکرد. دریافتند که مصرف کنندگان سیاه پوست تنها یک مخاطب خاص در نظر گرفته می شوند. Topicals – که در سال 2020 راه اندازی شد – به دنبال درمان طیف متنوعی از افراد با کارایی و ایمنی برای همه رنگ های پوست است، با هدف تغییر احساس مشتریان در مورد پوست خود از طریق محصولات موثر و حمایت از سلامت روان. (اولو همچنین معتقد است که با کسب و کار خود خوب عمل می کند و همچنان درصدی از سود را به سازمان های مختلف سلامت روان اهدا می کند.)
رویداد ملاقات با موسس باشگاه ووگ با اولامید اولو از Topicals
باشگاه ووگ با بنیانگذار آشنا شوید این سریال با یک رویداد بهاری در لس آنجلس در روز شنبه با حضور غول 26 ساله مراقبت از پوست، اولامید اولو، مدیر عامل و بنیانگذار Topicals، شروع شد. این رویداد انحصاری اعضا شامل یک برانچ جشن در West Hollywood EDITION و یک بحث عمیق با اولو در مورد همه چیز از کارآفرینی گرفته تا ایجاد کسب و کار سیاهپوستان او از ابتدا بود. طراح Jacques Agbobly، فروش غروب ستاره کریستین کوئین، بنیانگذار آژانس EYC، کورا دلانی، و جولیا هابز از ووگ بریتانیایی برای این جشن به اعضای باشگاه ووگ پیوستند.
در کالج، بومی ال پاسو پیش مدد شده بود و با بورسیه کامل در دانشگاه UCLA دوید. او گفت: “من مردمی هستم که بهبود یافته اند، بهتر است.” به همه – اما اگر شروع کنید به فشار بیش از حد فکر کنید، گرفتار می شوید.”
در حین گفتگو با ووگ، اولو داستان هایی را در مورد بزرگ شدن به عنوان نوجوانی که با مشکلات پوستی دست و پنجه نرم می کرد به اشتراک گذاشت – چیزی که بر سلامت روان او تأثیر منفی گذاشت. او به Vogue Club گفت: «احساس میکنم امروز هنوز انرژی مردانه و زنانهام را متعادل میکنم. وقتی با مشکلات پوستی زیادی بزرگ شدم و واقعاً با آنچه در رسانهها دیدم احساس بیگانگی کردم… و زمان زیادی را صرف کردم. زمانی در یوتیوب بود که سعی کنم راه حلی پیدا کنم—من همیشه یک یادگیرنده درستکار بودم.”