ماگلیانو برچسب خود را بر اساس روح فرهنگ زیرزمینی بولونیا و تجربه زیسته خود ساخته است. شخصیتهایی که آن را تجلیل میکند، پایهای برای ارزشهای برند هستند: آیندهنگر، جمعی، انسانگرا، در درجه اول کاردستی. طراح تمایلی به به اشتراک گذاشتن جزئیات در مورد نمایش آینده خود ندارد، اما اجازه می دهد که هم “سینمایی” و هم “نوستالژیک” باشد و آن را “مکالمه ای بسیار خاص با کلمه” می نامد. کلاسیک” در باند پیتی، او از همکاری با Kiton و Borsalino، “دو شرکت ایتالیایی نماینده یک روش بسیار رادیکال برای انجام کارها” رونمایی خواهد کرد.
برچسبهای میراث، جاهطلبیهای ماگلیانو برای برند خود را نشان میدهند. این طراح میگوید: «کیتون همه کارها را با دست انجام میدهد و در سرتاسر جهان بسیار معروف هستند، اما در عین حال بسیار ساکت هستند. من مجذوب روش رشد آنها هستم، ساختن چیزی بزرگ در حالی که محلی می ماندم و [committed] به اصول آنها.» ماگلیانو میگوید که همین امر در مورد Borsalino نیز صدق میکند: «اینها دو نمونه از نحوه صحبت ما درباره کلاسیکها هستند، اما در واقعیتهای بزرگتر که درباره ساخت ایتالیا صحبت میکنند، کاری که ما انجام میدهیم.»
ماگلیانو با نگاهی به آینده، رشد اندازه گیری شده را هدف قرار داده است. او میگوید: «همه میخواهند بزرگ باشند، زیرا هر چه بزرگتر باشید، کارهای بیشتری میتوانید انجام دهید». اما من نمیخواهم این کار را به گونهای انجام دهم که احساس نکنم بر کاری که انجام میدهیم کنترل دارم. این سرعت من است، من آهسته اما بی وقفه هستم و این روند ادامه خواهد داشت.»
اگر او پس از جایزه LVMH موجی از محبوبیت را پشت سر بگذارد، نوبت او به پیتی مطمئناً توجه را بیشتر خواهد کرد. اهداف او برای سال 2024 نیز شامل ایجاد حضور قوی تر در ایالات متحده، استفاده از این فرصت و مشارکت برای تثبیت نام او در بازار جهانی است. اما او به عمده فروشی وابسته نیست، و در عوض از طریق سایت تجارت الکترونیکی خود به طور مستقیم به مصرف کننده می فروشد. او درباره حسابهای عمدهفروشیاش میگوید: «اکنون کوچکتر شدهاند،» با اذعان به تغییر چشمانداز خردهفروشی چند برند، «اما ما آن را مانند سایر برندها احساس نمیکردیم، میتوانست بسیار چشمگیر باشد.»