سایمونز در پست اینستاگرام خود نوشت: «من کلماتی ندارم که بگویم چقدر به همه چیزهایی که به دست آورده ایم افتخار می کنم. از حمایت باورنکردنی تیمم، همکارانم، مطبوعات و خریداران، دوستان و خانوادهام، و از طرفداران فداکار و فالوورهای وفادارم سپاسگزارم. از همه شما سپاسگزارم که به دیدگاه ما و به من ایمان داشتید.»
راف سیمونز امروز صنعت را متحیر کرد، وقتی در حساب رسمی اینستاگرام لیبل خود اعلام کرد که کلکسیون بهار 2023 آخرین فصل لیبل همنام او خواهد بود. این نمایش که در جریان نمایشگاه هنری Frieze لندن برگزار شد، پس از اینکه آخرین مدل نوبت خود را در کت واک به دست آورد، به یک هیاهو تبدیل شد.
Simons PR گفت که این پست تنها ارتباط رسمی در مورد این حرکت خواهد بود. دفعه بعدی که سیمونز را خواهیم دید در ژانویه در نمایشگاه لباس مردانه پرادا در میلان خواهد بود، جایی که او از اوایل سال 2020 مدیر خلاقیت بوده است.
محتوای اینستاگرام
سیمونز برند خود را در سال 1995 پس از کار به عنوان طراح مبلمان و کارآموزی در استودیوی طراحی والتر ون بیرندونک بلژیکی راه اندازی کرد. او به سرعت به جایگاه فرقهای برای مجموعههای جوانگرا دست یافت که توانایی ذاتی او را در تقطیر الهام از دنیای هنر و موسیقی زیرزمینی به شبحهای مینیمالیست برجستهای به نمایش گذاشت.
مجموعه بهاری او آثار هنرمند فقید فیلیپ وندنبرگ را به نمایش میگذارد، و اگرچه ما در آن زمان آن را نمیدانستیم، اما ثابت شد که آنها نبوی هستند. آنها کلمات بی رحمانه ای هستند، مانند “همه آنها را بکش و برقص”. اما منظور او کشتن مردم نبود.» طراح در آن زمان به سارا موور گفت. منظور او کشتن چیزهایی بود که شما خلاقانه انجام میدهید تا ادامه دهید و بیشتر کشف کنید.»
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.