اشلی گفت: «کار او به طرق مختلف برای من الهام بخش بوده است ووگ او حساسیت گرافیکی داشت و مصمم بود که هر طرحی که انجام میدهد، در درجه اول باید فتوژنیک باشد.» طراحی شده توسط کریستوف رادل، دیوید هیکس در رنگ نشانه ها کابانااولین کتاب خود منتشر شده
به محض ورود، مهمانان بلافاصله با گرمای فضای فروشگاه مورد استقبال قرار گرفتند – سبدهای حصیری بافته شده از سقف آویزان بودند و قفسه های لانه زنبوری کیف ها و لوازم جانبی مارک را به نمایش می گذاشتند. و در مرکز همه اینها، چهارمین کتاب اشلی بود که به کارهای پدرش اختصاص داشت و با افتخار به نمایش درآمد.
در نیویورک، زمانی که دمای هوا به دهه 70 میلادی میرسد، مطمئناً افرادی را در خیابانهای سوهو میبینید که بهترین لباسهای تابستانی خود را پوشیدهاند – اما دیروز، در فروشگاه Mercer خیابان Tory Burch، یک گروه شیک گرد هم آمدند تا راهاندازی آن را جشن بگیرند. کتاب جدید اشلی هیکس طراح داخلی دیوید هیکس رنگی
با نزدیک شدن به پایان شب، اشلی شرکت کنندگان را به یک رویداد امضای کتاب دعوت کرد. اما قبل از آن، او سخاوتمندانه توصیه های ارزشمندی را از پدرش در مورد دکور خانه ارائه کرد و قاطعانه گفت: «عکس های مردم؟ نه، فقط در اتاق خواب.»
دیوید هیکس در رنگ شامل عکسهایی از حرفهی دکوراتور داخلی مشهور است که در ده رنگ مونتاژ شده و توسط پارچهها و فرشهای زنده او قاب شدهاند، که منجر به روایت تصویری خیرهکنندهای از کار زندگی او میشود. این کتاب پس از الهام گرفتن اشلی و شریکش، سردبیر کتاب، شکل گرفت کابانا مجله مارتینا موندادوری، در خانه پدرش در حومه شهر، جایی که اسناد، نقش ها و تصاویر طرح های پدرش به طور متفکرانه دور میزش پراکنده شده بود.
اشلی مهمانان را با حکایات سرگرمکننده از عجیبوغریبهای پدرش پذیرفت – از بیزاری دیوید به شینیون و تقارن گرفته تا تمایل او به تزئین روی میزها با آنچه او «اسباببازیهای بابا» مینامید، که فضا را پر از خنده میکرد.
اشلی با ووگ بیشتر کتابهای پدرش که در دهه 1960 توسط خود چاپ شده بود، رنگی بود اما سیاه و سفید چاپ میشد. اکنون می توان آنها را در شکوه اصیل و خیره کننده خود در متن جدید مشاهده کرد. جلد آن اتاقی است که توسط دیوید در سال 1965 طراحی شده است. 55 سال بعد مثل همیشه جذاب به نظر می رسد.
پس از یک ساعت هجرت و نوشیدنی های با طراوت، مهمانان به طبقه دوم همراهی شدند، جایی که اشلی در مورد میراث پدرش با موندادوری و دوست دیرینه اش توری برچ صحبت کرد. برچ که پیشگفتار کتاب را نوشت، خاطره ای از زمانی را که از حمامی تزئین شده توسط دیوید عکاسی کرد، یادآوری کرد که بعداً الهام بخش فروشگاه خیابان الیزابت برند او در سال 2009 شد.