این استعداد 24 ساله میگوید که نیکلاس گیسکیر، مدیر خلاق، که در طول سالها لباسهای مختلفی را برای اسمیت طراحی کرده است، منبع مستمر الهام و لذت کار با او است. اسمیت در مورد ظاهری بینظیر میگوید: «من احساس میکردم که یک جنگجو هستم که آن را پوشیده است. و احساس میکنم گاهی میتوانم در دنیای مد و برای آنچه هست، یک جنگجو باشم [and] پذیرفته نیست، آنچه مردم فکر می کنند مردانه است یا نه، و غیره.
در زیر، نگاهی به پشت صحنه هفته مد اسمیت در پاریس داشته باشید.
منبع
او همچنین از خیابان های پاریس الهام گرفت. من افرادی را در پاریس میبینم که بسیاری از مارکهای جالب و کمکلید را میپوشند که شما واقعاً در اینترنت میبینید.»
و ظاهراً از علاقه اسمیت به دامن کاسته نشده است. استعدادهای چند خط فاصله در نمایش بهار 2023 توم براون با پوشیدن دامن روی شلوار شرکت کردند، روندی حبابی. پیچ و تاب سرگرمکننده در خیاطی و تویید امضای تام براون مانند یک تفسیر مدرن استادانه از زیباییشناسی پانک بود. تجدید حیات مد پانک [and] اسمیت می گوید: الهام در جهان واقعاً قدرتمند بوده است ووگ. او فریاد ویژه ای به خواهر کوچکترش ویلو می دهد، که به طور مداوم ظاهر و موسیقی قوی و با طعم پانک ارائه می دهد.
اسمیت که تغییر شکل قابل توجهی داشت، بعداً در نمایشگاه لباس زنانه لویی ویتون در بهار 2023 ظاهری طلایی به تن کرد. اسمیت یک تاپ مجسمهای مهیب پوشیده بود، تقریباً شبیه لباس یک فوتبالیست، با یک پارچه مارپیچ طلایی که از روسری به بند سینه و کیف کناری به کمربند تبدیل میشود.
اسمیت میگوید علیرغم اینکه بهطور قابلتوجهی در جریان است، تمام تلاش خود را میکند تا آنها را نادیده بگیرد و ستونهای سبک خود را ایجاد کند. او میگوید: «من واقعاً به روندها توجه نمیکنم زیرا دائماً سعی میکنم مسیر خودم را بسازم. “تنظیم روندها می تواند دشوار باشد و مردم باید واقعاً سعی کنند به جای ایده های دیگر از اخلاق و اعتقادات خود پیروی کنند.”
به نظر می رسد این نوع رویکرد آزادانه، با تصویر بزرگ و به طور قابل توجهی بالغ به پروژه ها برای اسمیت ذاتی باشد. هر ایده در گفتگو با ایده دیگری است. وقتی از او خواسته شد زیبایی بصری خود را توصیف کند، او پاسخ می دهد: “صورتی، تپه ها، رنگین کمان.”
دامنها در دنیای لباسهای مردانه رایج هستند. Chopova Lowena، Miu Miu، Peter Do، و دیگر برندهای برتر اخیراً مدلهای مردی را به بازار فرستادهاند که در این محصول پرطرفدار هستند. اما جیدن اسمیت حداقل از سال 2016 طرفدار این لباس بوده است، زمانی که با پوشیدن دامن حاشیهدار برای کمپین تبلیغاتی زنانه لویی ویتون، سر و صدای زیادی به پا کرد.
اما اسمیت نه تنها یک رهبر الهام بخش در دنیای مد است. اسمیت که یکی از بنیانگذاران برند آب بستهبندی پایدار Just Water است، اخیراً به ساکنان جکسون، میسیسیپی که چندین ماه با بحران آب دست و پنجه نرم میکنند، کمک کرده است. اسمیت توضیح می دهد:[Just Water co-founder Drew Fitzgerald and I] این سیستم های فیلتراسیون را ساخته اند که می توانند با فناوری موجود در مکان هایی مانند Home Depot مونتاژ شوند. بنابراین ما مطمئن میشویم که جعبههای آب را به مکانهایی که نیاز به امداد دارند ارسال میکنیم تا نه تنها بتوانیم تفاوت ایجاد کنیم، بلکه سعی میکنیم نور را به مکانهایی که به آن نیاز دارند بیاوریم.»
اسمیت می گوید که او طرفدار خاصی از یک قطعه بود که در نمایش نفس گیر لویی ویتون به نمایش درآمد: او می گوید: “تنه خانه ای که نیکلاس ساخته بود.” «این بازسازی خانه اصلی مد لویی ویتون بود و واقعاً به تمام معنا شعر بود. من نمی توانم از ماشینی که در نمایشگاه تام براون جمع آوری شده بود، در هنگام صحبت در مورد شعر صحبت نکنم. به همان اندازه شگفت انگیز بود.»