این اولین بار نیست که خوری مجموعه خود را خارج از دنیای جواهرات سنتی به نمایش می گذارد. او پیش از این در فیلیپس، ساتبیز و نمایشگاه TEFAF حضور داشته است – و با همسو کردن برند مستقل خود با دنیای هنر، نه تنها با آغاز خلاقانهاش ارتباط برقرار میکند، بلکه میتواند در پاریس در زمانی که بزرگترین خانهها هستند متمایز شود. بتواند بیشترین توجه را بخواهد.
خوری درباره این مجموعه 45 تکه می گوید: زیبایی در ترکیب سنگ ها و خود طرح است. سنگ های مهمی مانند روبلیت 42.18 قیراط و الماس صورتی فانتزی طبیعی 5.32 قیراط در مجموعه نفوذ می کنند. گوشآستینهایی با وزن پر با 7.45 قیراط الماس گلابی شکل، گردنبندهای چوکر گشتاور طلا با کریستالهای سنگی، و قطعات زنجیرهای که با الماس سنگ فرش شدهاند، همه سنگهایی را به نمایش میگذارند که یک بار در زندگی یافت میشوند. دید او ممکن است تمیز و ساده باشد، اما مطمئنا هرگز خسته کننده نیست.
پس از سه سال وقفه از هفته Haute Joaillerie، آنا خوری با ارائه یک سخنرانی در آغاز کریستی در 3 ژوئیه به پاریس بازمی گردد. زن بیشتر همسالان من مردان مسنتر هستند.» این طراح به دلیل رویکرد مدرن و هنرمندانه اش به جواهراتی که بیشتر شبیه به چیزهای هنری هستند، شناخته شده است. ویژگیهای قطعات او سادگی است که هنر پیچیدهای را که در ساخت آنها انجام میشود، رد میکند.
خوری با بهره گیری از افتخارات خود، مانند برنده شدن جایزه معتبر ANDAM برای طراحی جواهرات در فرانسه در سال 2017، توانسته است با برخی از بهترین و معروف ترین کارگاه های آموزشی در پاریس کار کند، که با ارتباط او با برخی از کارگاه ها ترکیب شده است. کمیاب ترین کلکسیونرهای سنگ به او اجازه داده اند تا جواهرات خود را با صدایی آغشته کند.
خوری عمل نمایشگاه را به عنوان «آسیب پذیر بودن» توصیف می کند – اعتراف رایج برای یک هنرمند، اما برای جواهرفروشی که قدرت و حضور زیادی در کار خود دارد تا حدودی تعجب آور است. او میگوید: «کار من احساسات، افکارم، گذشتهام، اهدافم برای آینده، هر بخشی از من که زندگیام را تشکیل میدهد، منتقل میکند. این ترکیب با سه رکن برند او: طراحی عالی، سنگ های عالی، و پایداری – طراح سخنگوی طلای منصفانه است – که خوری را قادر می سازد تا از مرزهای هفته به عنوان یک طراح مستقل عبور کند.