توانایی او در بازآمیختن زیتگیست از طریق چشم انداز فرانکو موسکینو، برند را بارها به موفقیتی ویروسی تبدیل کرد – البته نه بدون اشتباه گاه و بیگاه. مجموعه کپسولی که برای بهار 2017 منتشر شد به نام «Just Say MoschiNO» با مضمون قرصها بود و با توجه به بحران مواد افیونی که کشور را فراگرفته بود، بسیاری از کیسههایی که شبیه بطریهای قرصهای نسخهای بودند، توهین کردند.
در طی 10 سال، باندهای موسکینو اسکات با موضوع باربی (یک دهه کامل) سروکار داشتند. قبل از باربی-هسته قدرت را به دست گرفت)، عروسک های کاغذی (کاوشی بازیگوش در سطحی بودن تجارت مد)، مقوا (در نقد آشکار مصرف بیش از حد) و پول. پاییز 2019 قیمت مناسب است نمایش به عنوان یکی از خنده دارترین نمایش های تاریخ در تاریخ باند خواهد ماند. او حتی یک بار نمایشی را در متروی شهر نیویورک در موزه ترانزیت MTA روی صحنه برد که با رقصندگان «Showtime» کامل شد.
اسکات در بیشتر دوران تصدی خود در Moschino، لیبل همنام خود را تولید می کرد که ناگهان در برنامه نمایش مد در سال 2019 ظاهر نشد. ووگ کریستینا بینکلی از بیزنس در مصاحبه اخیر با این طراح غیبت خود را در تقویم نیویورک مطرح کرد. اسکات اشاره کرد که برنامه Moschino او را بیش از حد مشغول نگه داشته است. او به بینکلی گفت: «میخواهم مطمئن شوم که زندگی خوبی دارم، یعنی زمان باکیفیتی با مردم دارم. وقفه این برند ممکن است نامحدود نباشد. اسکات گفت: “من مالک شرکت هستم، بنابراین می توانم تصمیم بگیرم.”
Moschino، پاییز 2019.