جرمی اسکات در مورد آنچه که او (هنوز!) در مورد مد دوست دارد

این بزرگه. و این یک لحظه پررونق برای فرهنگ کره در سطح جهانی است. منظورم این است که واضح است که می‌توانم بگویم با 2NE1 در خط مقدم آن بودم و دیدم که چگونه آنها از زبان، فرهنگ و همه مرزها فراتر رفتند. من تورهایی را برای آدیداس انجام می دادم، به عنوان مثال، در آمریکای جنوبی و حضور در شیلی و داشتن هوادارانی که می آمدند و می گفتند، خدای من، به سی ال بگو ما او را دوست داریم. و من می گویم، اوه، آیا شما کره ای صحبت می کنید؟ نه. آیا تا به حال به کره رفته بودید؟ نه. دیدم چطور شروع شد. من فکر می کردم، وای، یک چیز متفاوت است. همچنین، فراتر رفتن از کی پاپ برای شما، انگل برنده شدن [at the Oscars] به بازی ماهی مرکب و دیدن هویون عزیزم [Jung] خیلی موفق منظورم این است که او با من مدلینگ را شروع کرد، در بسیاری از برنامه های من و بسیاری از کمپین های من حضور داشت و من به او افتخار می کنم. من قبلاً او را به عنوان یک شخص و به وضوح به عنوان یک زیبایی دوست داشتم، اما نمی دانستم که او اینقدر با استعداد است. همه اینها در جریان است. در ژاپن حتی در حال حاضر، بسیاری از ستاره های صابون کره ای یک بت کامل هستند. این در تمام فرهنگ‌های مختلف در سطح جهانی نفوذ کرده است، و من فکر می‌کنم که در حال حاضر این یک گواهی شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز برای فرهنگ کره‌ای است. لحظه خوبی است.



منبع

بیشتر از زمانی که لیبل جرمی اسکات خود را راه اندازی کردید؟

از لس آنجلس، نظر شما در مورد فرهنگ پاپ و ماشین سلبریتی در کره چیست؟

به همین دلیل همیشه سعی کردم چیزهایی را بسازم که فکر می کنم در آزمون زمان ماندگار شوند. برخی از مردم فکر می کنند، اوه، این بدان معنی است که آن کلاسیک است. نه، برای من، این به این معنی نیست که آنقدر کلاسیک است، بلکه آنقدر خاص است که می خواهید آن را حفظ کنید، می خواهید از آن استفاده کنید. حتی اگر بطری عطری طراحی کنم، می‌خواهم چیزی باشد که حتی بعد از از بین رفتن عطر و آب آن دیگر وجود نداشته باشد، که شما آن را به عنوان یک شی دوست داشته باشید، زیرا هنوز هم می‌تواند چیزی زیبا باشد که باعث شادی شود. و بنابراین برای من، من همیشه، همیشه سعی کرده‌ام چیزهایی را بسازم که خاص و منحصربه‌فرد باشند، به طوری که از این نظر در آزمون زمان باقی بمانند.

همچنین بخشی از چرخه مد وجود دارد که بسیار سریع شده و تولیدات زیادی دارد. فکر می کنید مد چگونه قدرت خود را حفظ می کند زیرا بازار بیش از حد اشباع می شود و مردم خسته می شوند؟

صد در صد بله این دقیقاً راهی است که رسانه‌های اجتماعی و اطلاعات ادغام شده‌اند و مد بیشتر خود را به نمادها و افراد مشهور و توتم‌های فرهنگ پاپ ما مرتبط کرده است. این فقط به نوعی آن را قوی تر می کند.