ترس از خدا می تواند به 1 میلیارد دلار برسد. برای جری لورنزو، این هدف نیست

با این حال، در جاهای دیگر استودیو Milk، که Fear of God به عنوان پایگاه عملیات خود در طول نمایش از آن استفاده می کرد، اعدادی وجود دارد که می توان به دست آورد. به عنوان بخشی از برنامه های ترس از خدا در دهه دوم، لورنزو اخیرا اولین مدیرعامل خود را بر عهده گرفت. آلفرد چانگ که وظایف خود را در اواسط ماه مارس آغاز کرد، اولین بار هفت سال پیش زمانی که با خرده‌فروش آمریکایی Pacsun کار می‌کرد، با Fear of God مواجه شد و شروع به همکاری با لورنزو برای ارائه خط نوپای Essentials کرد. Essentials که پس از آن به عنوان “FoG” شناخته می شود، از آن زمان به یک کالای اصلی لباس های خیابانی تجاری در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، چین و فراتر از آن تبدیل شده است.

ترس از خدا، که مالکیت خصوصی دارد، در حال حاضر حدود 60 نفر از مقر بخش هنری لس آنجلس خود را استخدام می کند، و به گفته چانگ، احتمالا تا پایان سال جاری 100 نام در لیست حقوق و دستمزد وجود خواهد داشت. برخی از استخدام‌های جدید ممکن است وظیفه پرسنل اولین فروشگاه پرچم‌دار مورد انتظار این برند، همچنین در لس آنجلس را داشته باشند. چانگ بدون ذکر تاریخ یا آدرس افتتاحیه تأیید می‌کند که فروشگاه در حال کار است. لورنزو می‌گوید افتتاحیه برنامه‌ریزی‌شده برای مصادف با نمایش این هفته به دلیل «عوامل خارج از کنترل ما» با دست‌اندازهایی در جاده مواجه شده است. او بدون آشفتگی می‌افزاید: «می‌دانیم که فروشگاه در زمان مناسب به اینجا می‌رسد.»



منبع

عکس: از ترس خدا

چانگ با توصیف آن ارقام به‌عنوان «نشان‌گر پیشرفت» به‌جای هدف‌های همه‌جانبه، به لورنزو می‌گوید: «اعداد چیزی نیست که این تجارت به آن مربوط می‌شود: مسیر پیش‌رو منحصربه‌فرد خواهد بود، درست مانند روشی که جری در آن انجام می‌شود. ایجاد کرده است این برند منحصر به فرد بوده است.»

راه های جدید

چانگ در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود به عنوان مدیر عامل ترس از خدا، توسعه آینده در پرسنل، درآمدها، دسته بندی ها و حضور جغرافیایی را برای برند پیش بینی می کند. وی درآمدهای سالانه فعلی را بین 200 تا 300 میلیون دلار توصیف می‌کند و می‌افزاید: «همانطور که به جلو نگاه می‌کنیم، مسیری را به نیم میلیارد دلار می‌بینیم و بعد از آن، مسیری را به یک میلیارد دلار می‌بینیم».