تاد اولدهام بهار 1995 مجموعه آماده

اینها [19-27] آیا ظاهر اجرایی من است، می دانید، ما در تلاش بودیم به زنان کمک کنیم تا برای موفقیت لباس بپوشند [laughs]. ما این تولید کننده را پیدا کردیم که در دهه 70 تاپ های پولکی می ساخت و از آنها می خواست این دامن های کوچک را از پشم بسازند. پیراهن روی ورونیکا [Webb, look 18] جایی است که ما فقط با هر نسبتی لعنت کردیم. پیراهن خیلی کوچک و کوچک بود، و من یک بلیزر پسرانه خریدم و شروع کردم به تغییر دادن. من فقط کمر بند را بالا کشیدم، آستین ها را منگنه زدم، خطوط شانه را به داخل جابجا کردم و فقط با آن بازی کردم تا واقعاً بدشکل شود، و خیلی زیبا به نظر می رسید. ما به نوعی همه نسبت های عادی را کاملاً از بین بردیم، اما در نهایت با هم برگشتیم.

همه ی نگاه های نقطه دار، دوتی فون فورستنبرگ نامیده می شدند، زیرا به وضوح در ادای دین به دایان بودند. این زمانی بود که دایان طراحی نمی کرد، او در حال صرف یک استراحت قهوه بود، بنابراین ادای احترام به او از طریق تجدید نظر در لباس های خود در اینجا واقعاً سرگرم کننده بود. من او را دوست دارم. سپس آن لباس در Tyra وجود دارد [Banks, look 59] از زمانی که کار با چاپ سابلیمیشن را شروع کردیم. من آن را دوست داشتم زیرا می توانستم کارهای عکاسی انجام دهم. من مجموعه عظیمی از کتاب های تزئین کیک دارم، آنها را دوست دارم، این ادای احترام به همه کیک های دیوانه کننده بود.

نمایش های بهاری، ما آنها را در پاییز ساختیم، بنابراین نمایش ها زمانی بود که نمایشگاه در دالاس برگزار می شد. یک شب در نمایشگاه بودم و داشتم به آن تی شرت های رنگ آمیزی شده نگاه می کردم، بنابراین با یکی از بچه های ایربراش دوست شدم و همه اسم دخترها را انجام دادیم و به آنها دادیم. آنها آنها را در نمایش می پوشیدند و سپس آنها را در خانه می پوشیدند. ناجا اوئرمن، کلودیا [Schiffer]، استفانی سیمور، ما با دختران بسیار زیبایی کار کردیم، همیشه از آنها سپاسگزار بودیم که نمایش های ما را اجرا کردند.

این یک نمایش سرگرم کننده بود. من با همه آنها وقت خوبی نداشتم، اما این یکی از آنها بود که فوق العاده سرگرم کننده بود. هر فصل می خواستیم یک کیت ابزار جدید تهیه کنیم و یک توپ منحنی پرتاب کنیم، زیرا هیچ کس از ما انتظار انجام این کار را نداشت. شما باید تا حدی به انتظارات احترام بگذارید، اما برای من واقعاً مهم بود که هر زمان که ممکن است سعی کنم آنها را براندازم.



منبع

این دامن های کریستالی سواروسکی [on Amber Valletta and Shalom Harlow, looks 91 and 92]… دامن‌ها مشبک بودند و کریستال‌ها روی مش قرار می‌گرفتند، بنابراین کمی شفاف بودند، اما کاملاً سنگ‌فرش بودند. [Ed’s note: The look on Harlow inspired Zendaya’s look for the 2022 Oscars]. من همیشه می بینم که وقتی مردم مرا در ویدیوهای شالوم که از امبر عبور می کند تگ می کنند، میم ها خیلی خوب هستند. قسمت خنده دار این است که آن دو هنوز هم دوستان دلپذیری هستند، آنها یکدیگر را دوست دارند، بنابراین خنده دار است که آنها به نظر می رسند که رقیب یکدیگر هستند.

برای شبیه به کارلا [Bruni, look 68]من همه چیز را روی سفید انجام دادم و سپس آن نوارها را با دست روی پشت پارچه نقاشی کردم، سپس رنگ ها بین مهره ها قرار گرفتند و آنها را رنگ آمیزی کردم. آن پیراهن روی Debbie Deitering به طرز باورنکردنی پیچیده ای بود که با نخ شنیل بافته شده بود، و شفاف است، بنابراین نوارهایی از شنل و سپس مش وجود داشت. شورت و تی شرت است، مثل یک چیز معمولی است، اما نه یک چیز عادی این ترفند جادویی است. طراحان معمولا افراد بسیار پیچیده ای هستند. ما برای آن بخش شناخته نمی شویم زیرا فکر می کنم مد می تواند بسیار احمقانه و بیهوده باشد، و زمانی که در مورد آن غر می زنیم می توانیم شبیه دلقک ها به نظر برسیم، اما کاری که با مردم می کند بسیار واقعی است.