به گفته یک کارشناس صنعت، 6 برند آرایشی مشهور که شایسته تبلیغات هستند

در سال 2020، زمانی که فارل ویلیامز، موسیقی‌دان، تهیه‌کننده و کارآفرین فرهنگی همه جانبه و طعم‌دهنده، خط مراقبت از پوست خود را با نام Humanrace راه‌اندازی کرد، محصولات در کمتر از 24 ساعت فروخته شدند – و دلیل خوبی هم داشت. این محصول در همکاری با دکتر محترم النا جونز، متخصص پوست شخصی خود فارل ساخته شده است، و با اعتبار فرمولاسیون مراقبت از پوست محکم از دروازه خارج شد. همانطور که گسترش اخیر در محصولات مراقبت از آفتاب انجام شد: یک خط قابل پر کردن مجدد عالی برای همه رنگ های پوست که ویلیامز امیدوار است اهمیت SPF را صرف نظر از فصل به همه یادآوری کند.

Keys Soulcare

خوشایند، خط توسعه یافته با مأموریت محو کردن مرزها، کاملاً متفاوت از سایر برندهای مشهور عمل می کند. اولاً، اگر توجه نمی‌کردید، نمی‌دانستید که هری استایلز بازیگر و خواننده پشت آن بوده است. همچنین هیچ قافیه یا ریتمی در مورد چگونگی، زمان یا چه محصولاتی منتشر نمی شود. صرف نظر از این، در حالی که در نهایت محصولات برای “تحریک حواس” ایجاد می شوند، فرمول ها نتیجه محور هستند. به عنوان مثال، سرم یک شبه شفاف اسید را کاهش می دهد. این ترکیب از اسید هیبیسکوس با منبع پایدار، از شرکت تعاونی در بورکینافاسو، برای بازسازی و درخشان کردن پوست به طرز درخشانی استفاده می کند.

نژاد بشر

عکس: AZTEK / از Humanrace

عکس: با حسن نیت از Keys Soulcare



منبع