برچسب دادن به آماده سازی یک تغییر ظاهری


لباس‌های لانگلویس، که او هفته گذشته عرضه کرد و اکنون در وب‌سایتش موجود است، به دوران اوج Abercrombie & Fitch و آن دوران آمادگی لذت‌گرا بازمی‌گردد. هر قطعه به گونه ای ساخته شده است که مقدار کامل پوست را نشان دهد. علاوه بر جین، لباس‌های برجسته‌ای مانند یک کامی توری در رنگ‌های صورتی کمرنگ و کتی با پدهای شانه‌ای شبیه به وسایل فوتبال وجود دارد. یکی از چشمگیرترین لباس ها یک جفت شورت باری ساده فریبنده است که به گونه ای طراحی شده است که کمر از خطوط آدونیس تنه مردانه پیروی کند.

محتوای اینستاگرام

این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.

این مجموعه و جلوه های بصری آن از بیان جوانی الهام گرفته شده است. او می‌گوید: «هیچ چیز ساده‌تر و احشایی‌تر از این نیست که احساس کنید جنسیت و تمایلات جنسی خود را کشف کنید، و به‌ویژه آن را افراط کنید و در جوانی خود افراط کنید». “من فکر می کنم این چیزی است که نسل من واقعاً می خواهد.” این نوع سرگرمی زودگذر در لباس ها تجسم می یابد، چه یک چوگان که در نگاه اول شبیه به دو لایه به نظر می رسد، چه یک ژاکت قهوه ای شکلاتی جیر و پوست گوساله که دارای ظاهری اسپرت و سبک ورزشی است. اینها پایه های اصلی نوجوان آماده ساز هستند.

عکس: توسط Leander Capuozzo

عکس: توسط Leander Capuozzo

متوجه نمی شود که لانگلویس آن تبلیغات بحث برانگیز A&F را به روش خودش برای جلوه های بصری تفسیر کرده است. در یک نمونه، دو زن با تاپ لباسی در حال باز کردن دکمه‌های شلوار یکدیگر در اتاق زیر شیروانی هستند، در حالی که دو مرد بدون پیراهن بر روی یک لحاف بزرگ از راه راه‌های قرمز و سفید که یادآور پرچم آمریکا است، تکیه داده‌اند. Langlois این مجموعه را به عنوان یک “رویای مرطوب” توصیف می کند و اضافه می کند: “هنوز واقعاً خالص و مستقیم و واقعی است.” Langlois یک نکته دارد: این که اروتیکیسم کاملاً آمریکایی و مستقیم با یک طراح جوان در راس آن احساس واقعی تر می کند.





منبع