قرار دادن آثار هنری یک راه آسان برای ایجاد تازگی فصلی است، اما برای اینکه یک برند متمایز شود باید از یک تی شرت با طراحی گرافیکی و یک لوگوی بازسازی شده عبور کند. در Le PÈRE، ایده این است که هنرمندان دست به دست هم با تیم طراحی لیبل کار کنند. مدیر اجرایی ادامه داد: “در موسیقی، هر 10 آهنگ برتر توسط چندین ترانه سرا نوشته می شود، ما Le PÈRE را بر اساس همین اصل همکاری ساخته ایم.” زمانی که ما در حال ساختن یکی از موفق ترین شرکت های موسیقی مستقل در جهان بودیم [AWAL, a British label now owned by Sony Music Entertainment]، متوجه شدیم که به طور ناخواسته در حال ایجاد یک جامعه الهام بخش از خلاقان فوق العاده با استعداد هستیم که هر یک با سبک ها و نگرش های خاص خود فرهنگ را در موسیقی و مد شکل می دهند. از فرانک اوشن گرفته تا کایترانادا، امینه، پست مالون، بروکهمپتون، و تراویس اسکات و غیره، این جامعه خلاق نوظهور در حال ساختن برخی از نمادین ترین و تاثیرگذارترین هنر و سبک نسل ما بود.
یکی از بنیانگذاران Le PÈRE به من گفت: “هنرمندان موسیقی توانایی برقراری ارتباط با مخاطبان خود را در برنامه های زنده دارند.” از سوی دیگر، هنرمندان تجسمی اغلب به یک تجربه دیجیتالی تک بعدی با تعامل کم یا بدون تعامل با جامعه خود در زندگی واقعی تنزل داده می شوند. Le PÈRE به هنرمندان این فرصت را می دهد که از طریق مد مخاطب پیدا کنند. خلاقان در معرض دید قرار میگیرند و مشتری نیز به نوبه خود میتواند روی اقلام سادهای مانند پیراهنهای فوتبال و شلوارهای باری سرمایهگذاری کند، که، به نظر میرسد، روزی ممکن است به اندازه خود آثار هنری کلکسیونی شوند.