بای-بای میلیاردها: مدیر عامل پاتاگونیا شرکت خود را در جستجوی مراتع سبزتر (و راه حل) واگذار کرد.
در چند سال گذشته، کیف خرید چرم مصنوعی امضای Telfar Clemens از پرفروشترین، به کیف آن، به پدیده فرهنگی تبدیل شده است. “Bushwick Birkin” در “Renaissance تابستانی” بیانسه نام خود را دریافت کرد. در ماه سپتامبر، Telfar یک فروشگاه Rainbow را در مرکز شهر بروکلین تصاحب کرد و شعار “برای شما نیست برای همه” را زنده کرد و بیش از 3500 عدد از این کیف دستی را در اولین پاپ آپ این برچسب در دسترس مشتریان قرار داد. . بیایید بگوییم که یک جنون رخ داد. همانطور که دراپ های آنلاین تلفر موفق هستند، آیا یک فروشگاه دائمی در آینده این برند وجود دارد؟
این است ووگجهان
خریداران در سپتامبر گذشته در تصرف فروشگاه Rainbow توسط Telfar وحشی شدند.
با حسن نیت از Thuan Tran
قدرت ماندگار بوشویک بیرکین تلفر
ممکن است تعصب داشته باشیم، اما وقتی نوبت به نمایشهای مد امسال میرسد، تعداد کمی از Vogue World در سپتامبر امسال ردپایی را به جا گذاشتند. لیل ناس ایکس و ووگ سرنا ویلیامز، ستاره جلد سپتامبر، با مدل هایی از کارلی کلوس و پرشیس لی گرفته تا امبر والتا و شالوم هارلو در باند فرودگاه پیوستند و ردیف های جلو با x، y و z پر شد. غذاهای مجانی از Fendi، Gucci، و شامل نان باگت توسط Fendi، کلوچه های Gucci، و ساندویچ Deli Katz توسط Michael Kors. و مهمانان جمع شدند ووگ کالا، از جمله مسائل قدیمی از سال ها، توسط بازو. بهترین قسمت، علیرغم یک پیش بینی آب و هوای بد، باران نبارید!
ایوان شوینارد، صخرهنوردی که میلیاردر مالک پاتاگونیا شد، شرکت خود را در سپتامبر واگذار کرد. در اینجا تصویر بزرگی از مد بود که نقش خود را در این صنعت بازنگری میکرد و از نو تصور میکرد که با محصول، سود و ذخایر فرهنگی چه کاری میتوان انجام داد. Chouinard و خانواده اش به جای فروش پاتاگونیا یا عمومی کردن آن، مالکیت شرکت را که در آن زمان 3 میلیارد دلار ارزش داشت، به یک سازمان غیرانتفاعی و اعتمادی منتقل کردند که برای اطمینان از استفاده از تمام سود شرکت برای مبارزه با آن ایجاد شد. تغییرات آب و هوایی و حفاظت از زمین های توسعه نیافته