برای هنرمند آندره آ زیتل، سه دهه رهایی از طریق یونیفورم

اگرچه این پروژه در ابتدا، تا حدی، به دلیل تمایل Zittel برای انصراف از کد مد ذاتی در دنیای هنر شهر نیویورک (و جهان به طور کلی) بود، اما اتفاقاً با بسیاری از موضوعاتی که قبلاً انجام شده است، هماهنگ است. اینجا در دفتر مرکزی Vogue Runway. راهی وجود دارد که «کمد لباس» به واژه‌ای جدید برای طراحان تبدیل شده است، این واقعیت وجود دارد که طراحان اکنون در واژگان زیبایی‌شناختی خاصی که بر اساس مجموعه‌های قبلی ساخته شده است، گسترش می‌یابند و به طور مؤثر ایده «خارج از مد» را حذف می‌کنند. و چیزهای دیگری وجود دارد که من به عنوان یک شرکت کننده نسبتاً فعال در صنعت مد در مورد آنها فکر کرده ام – منظورم فراتر از وظایف حرفه ای من است. (بزودی پس از شروع در ووگ برای مثال، من یک یونیفرم شخصی برای خودم ایجاد کردم تا از خریدن چیزهایی که واقعاً به آنها نیازی ندارم و نخواهم پوشیدم بازدارم – من خیلی در معرض آن هستم. فکر می‌کردم لباس‌های زیتل کاملاً شیک هستند، بنابراین برای مصاحبه تماس گرفتم. بیش از دو هفته، او به سوالات من از طریق ایمیل پاسخ داد.



منبع

پس از یک دهه، او مجموعه لباس ها را برای یک نمایش جمع آوری کرد، سری یکنواخت AZکه در سال 2003 در گالری Sprueth-Magers در مونیخ افتتاح شد. در سال‌های پس از آن، Zittel این پروژه را ادامه داده است و گاهی پارامترهای دیگری را به نحوه ساخت لباس‌های خود اضافه می‌کند (یک فصل، فقط شامل ساختن لباس از مستطیل بود، در فصل دیگر او به این پروژه ادامه داد. همه چیز را قلاب بافی کرد). در سال 2013 او نشان داد لباس شخصی AZ، دهه دوم: پاییز/زمستان 2003–بهار/تابستان 2013، 2003 – 2013. اکنون آخرین تکرار پروژه، لباس شخصی AZ: دهه سوم، در پروژه های Regen در لس آنجلس مشاهده می شود.