برای DuVernay، کار با یک برند بین المللی مشهور مانند Louis Vuitton خود تایید کننده است. او میگوید: «راستش را بخواهید، بهعنوان یک زن سیاهپوست در سن خاصی که سایز صفر نیست، فشار من این است که راهی پیدا کنم تا خودم باشم با گزینهها و علاقههای محدود. ووگ. “به همین دلیل است که ارتباط من با LV دوستداشتنی است، و همچنین تعداد کمی از خانههای دیگر که ظاهر و کیستی من را تایید میکنند.”
برای آوا دوورنی، مد باید «اینکه چگونه به نظر میرسم و چه کسی هستم تأیید کند»
دوورنی گفت: «من عاشق این فیلم و آنچه ما سعی در انتقال آن داریم، هستم. «آنجانو الیس وقتی با چنین تمرکز و قدرتی به صحنه فیلمبرداری آمد، از تکان دادن سر اسکار خود تازه بود. ما در برلین و دهلی و همچنین در ایالات متحده فیلمبرداری کردیم… پاییز امسال به دنبال ما باشید.
مطمئناً موقعیتهای ارزشمند زیادی برای DuVernay وجود دارد که یکی از این طرحها را بپوشد. این فیلمساز در حال حاضر سخت مشغول کار بر روی اقتباسی دراماتیک از کتاب پرفروش ایزابل ویلکرسون است. کاست: ریشه های نارضایتی ما، که به شدت نقش نژاد در آمریکا را بازبینی می کند. این فیلم که در آن آنژانو الیس، نیسی نش-بتز، نیک آفرمن و دیگران به ایفای نقش خواهند پرداخت، در حال حاضر در مرحله تولید است.
DuVernay نگاههای آینده بالقوه زیادی را در این نمایشگاه مشاهده کرد، که در آن طراح Ghesquiere در حال چرخش لذت بخش بر روی کدهای قرون وسطایی بود. او میگوید: «من عاشق شکلهای گرد کتهای بریدهشده بودم. “من از چند نفر غمگین شدم.”
ما مطمئن هستیم که DuVernay برای اکران این فیلم که جرقه گفتگو دارد، لباسهای بسیار استادانه – شاید تعدادی از لویی ویتون – خواهد پوشید.