وقتی نوبت به شرکت در اولین جوایز CFDA رسید، براندون بلکوود تمام تلاش خود را کرد. و دلیل خوبی هم دارد: این طراح نامزد جایزه طراح لوازم جانبی سال آمریکا شد، شاهکاری که پس از دستیابی به موفقیت بزرگ با نقاشی های بوم قدرتمند و موجز خود “پایان دادن به نژادپرستی سیستمیک” شایسته آن بود. از زمان عرضه اولیه این کیف در سال 2020، که در بحبوحه اعتراضات شدید علیه بی عدالتی نژادی وارد بازار شد، این کیف به شدت توسط افراد شیک پوشی مانند کیم کارداشیان در اینستاگرام منتشر شد، قفل شد و مورد استفاده قرار گرفت. بلکوود با کیفهای تنهای پرطرفدار خود که اغلب به فروش میرسند و در همه چیز از بوم قهوهای خنثی گرفته تا موی پونی با چاپ گاوی عرضه میشوند، موفقیت مشابهی پیدا کرده است. برای بلکوود، شب اوج کار سخت، بازاریابی هوشمندانه و کار طراحی قدرتمند بود.
برای اینکه واقعاً همه چیز را خاص کند، بلکوود برای اولین قطعه مد لباس خود به خانه لوکس ایتالیایی Schiaparelli روی آورد (دیشب اولینهای زیادی وجود داشت). لباس: یک کت مشکی با گل های سه بعدی در امتداد خط سینه که به طرز ماهرانه ای کدهای سنتی مردانه و زنانه را با هم ترکیب می کند. بلکوود در مورد نحوه جمعآوری ظاهر نمایشها میگوید: «من برای هفته مد به پاریس رفتم و از Schiaparelli خرید کردم و کاملاً عاشق کارمندان شدم. سه روز بعد من به شوی مد دعوت شدم. من یک قطعه را دیدم که در اصل لباس زنانه بود و می دانستم که باید آن را داشته باشم. بنابراین من از تیم خواستم یک نسخه لباس مردانه ایجاد کنند و آنها پاسخ مثبت دادند. چهار ماه، چهار اتصال – آخرین اتصال که تیم آنها را به نیویورک بردیم – و ظاهر کامل بود. این یک لحظه خاص برای من بود زیرا این اولین قطعه لباس مردانه بود که آنها تا به حال ساخته بودند.
بلکوود شب را با 25 بطری شامپاین Armand de Brignac و یک اتاق هتل پر از اعضای ارزشمند تیم، دوستانش و ناخنکارش، ملیسا ساموئل (با نام مستعار @finesseyourclaws) آغاز کرد. سپس نوبت به مراسم رسید، جایی که افراد زیادی کیف بلکوود را حمل کردند، از جمله مدلهای آنوک یای و اشلی گراهام، مدل و فعال Bethann Hardison، و Jacques Agbobly از BlackBoyKnits. پس از پایان مراسم، بلکوود به هتل برگشت، جایی که دوستان نزدیک و خانواده منتظر ادامه جشنها تا شب بودند.