با کاهش محدودیت ها، این سه نفر شروع به عکس گرفتن از کار خود از همسایگان خود کردند، که یکی از آنها مدل فوق العاده فتوژنیک Benedetta Barzini است. این باعث ایجاد سر و صدایی در اطراف این برند شد. سپس ناگهان اطرافیان ما، عمدتاً در میلان، متوجه ما شدند و کاملاً به این پروژه علاقه مند شدند، عمدتاً برای عنوان: چرا Lessico Familiare؟ چه مفهومی داره؟” اسکابوری گفت. این یک سوال مهم است زیرا واژگان برند (که شامل کمان، جلوههای ترومپ لوئیل، بالشتک و ساختارشکنی میشود) نه تنها بصری، بلکه کلامی نیز هست. «پشت تصویر، یک دنیای کامل از کلمات نیز در مفهوم وجود دارد. [it’s] نه تنها چیزهایی که می بینیم، بلکه باید کلمات را نیز به اشتراک بگذاریم.»