هنگامی که آرایشگر لورل چارلستون برای اولین بار با گربه دوجا آشنا شد، مانند هر ارتباط سلبریتی مدرن، به لطف فناوری بود. چارلستون میگوید: «ما از طریق رسانههای اجتماعی ارتباط برقرار کردیم و اولین باری که با هم کار کردیم، امسال برای هفته مد نیویورک بود. او از من خواست که او را نقاشی کنم، و ما با آن آرایش سفید و تار بر روی سر او به پایان رسیدیم! این ظاهر همان لحظهای بود که خواننده زن «زن» برای رویداد خیابانی و باند فرودگاه Vogue World پوشید، و صحنه را برای یک هفته جسورانهتر در شهر نورها با چارلستون در نقش یک هنرمند خوب
محتوای اینستاگرام
این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.
چارلستون که از هر ظاهر مد الهام گرفت، میگوید: «هر ظاهری که کنار هم گذاشتیم، همکاری عمیقاً هنری و زیبایی بین او، من و استایلیستش، برت آلن نلسون بود. فکر کردن به منابع مفهومی برای او قلمرو ناآشنا نیست. چارلستون شروع به بازسازی نقاشی های هنری زیبا با استفاده از لوازم آرایشی به عنوان رسانه کرد. او میگوید: «در نهایت به خودم سبکها، تکنیکها و روشهای مختلف نقاشی را یاد دادم تا بتوانم خودم را با آرایش بیان کنم. پس از نقل مکان به نیویورک در سال 2019 برای کار به عنوان رهبر ارکستر، چارلستون شروع به آزمایش با دیگر هنرمندان آرایشگر بروکلین مانند ناتان سویت، برایان وو و پاتریک چرچ برای عکسبرداری و پروژه های آزمایشی کرد. او به یاد میآورد: «همچنین در همان زمان بود که من سفرم را شروع کردم و به عنوان یک فرد تراجنسیتی زندگی کردم. «دنیای موسیقی کلاسیک (هنوز) متأسفانه با بسیاری از ایدهآلهای جنسیتی هنجاری و ترنسهراسی آغشته است، کار به عنوان یک رهبر ارکستر موفق، سالم و غیرجنسیتی سختتر از آن چیزی بود که فکر میکردم. اما وقتی دنیای کلاسیک مرا از خود دور کرد، دنیای آرایش با آغوش باز مرا در آغوش گرفت!»