کاتالوگ جمهوری موز قدیمی.
پیشنهاد دیگر، کاتالوگ های بسیار دقیق و مصور است که BR در سال 1979 آغاز شد و تا سال 1990 ادامه داشت. Banana Republic از سال 1990 تا سال 1998 آن را کنار گذاشت و سپس آن را به مدت چهار سال دوباره راه اندازی کرد. “این به این دلیل موفق نبود [the catalog] اکنون عکس گرفته شده است و نه این نقاشی های زیبای دستی. BR اصلی واقعاً بر کیفیت هنری تمرکز داشت و در واقع یک هنر خلاقانه داشت. آنها هنرمندانی را برای طراحی و طراحی بسیاری از این چیزها استخدام کردند. بنابراین وقتی آنها شروع به عکسبرداری کردند، واضح است که ظاهر و احساس یکسانی نداشت.» کاتالوگ ها کلید ریشه های داستان سرایی موز جمهوری هستند. به هر حال، این برند توسط مل زیگلر، هنرمند و نویسنده، به همراه همسرش پاتریشیا تأسیس شد. یکی از توضیحاتی که من از یک کاتالوگ از آن استقبال می کنم، در مورد “ژاکت امپرسیونیستی” است، که Banana Republic آن را مجدداً منتشر کرده است: “در ایجاد این ژاکت، ما از نخی استفاده کردیم که مونه، سیسلی و سزان از رنگ های رنگی استفاده کردند: برای بازتولید اثر درخشان نور. در دنیای طبیعی بنابراین، هر «رنگ» واقعاً پالتی از رنگهای مکمل است – و به اندازه شش رنگ در یک رشته ضخیم و نازک از تمام نخهای پنبهای. این شعر کمد لباس واقعی است.