تا زمانی که چلسی هیرشهورن، بنیانگذار فریدا، چندین بار از دست دادن حاملگی را تجربه کرد، متوجه شد که در وعده شرکتش برای خدمت به زنان در هر مرحله پس از زایمان، شکافی وجود دارد. در حالی که هیرشهورن، مادر چهار فرزند، از قبل میدانست که بهبودی از بدو تولد چگونه است و احساس میکند، از اینکه متوجه شد با درد و خونریزی مشابهی در حین و بعد از سقط جنین خود مواجه شده، متعجب شد. بنابراین او تصمیم گرفت برای آن کاری انجام دهد. هیرشهورن می گوید: «هیچ چیز سیاسی در مورد آنچه بدن یک زن از سر می گذراند، صرف نظر از اینکه چگونه به موقعیت رسیده اند، وجود ندارد. ووگ تصمیم به گسترش کیت های ریکاوری این برند برای پوشش تمام مراحل مراقبت های ضروری، از جمله پس از سقط جنین یا سقط جنین با کیت ریکاوری جدید فریدا برای حاملگی های ناقص. اینها نیازهای فیزیکی است که آنها دارند و ما در موقعیتی هستیم که به آنها کمک کنیم تا از این نیازها حمایت کنند.»
این کیت بازیابی از دست دادن بارداری یک تغییر دهنده بازی است
جدیدترین راه اندازی فریدا فرصتی دیگر برای شکستن تابوها در فضای سلامت مادران است، ماموریتی که این برند از زمان عرضه جهانی خود با تبلیغات ممنوعه با موضوع بهبودی پس از زایمان در اسکار و اولین آگهی پربیننده در نوع خود که نشان دهنده مادر شیرده در گلدن گلوب. هیرشهورن می گوید: «اکنون ما به وعده خود برای حمایت از زنان در تمام مراحل بهبودی، صرف نظر از اینکه سفر آنها به پایان رسیده است، عمل کرده ایم. و ما از این بابت احساس بسیار خوبی داریم.