اکثریت خط هیوندای ولستر در پایان مدل سال 2021 از بین رفت. اما Veloster N 275 اسب بخاری توانست خود را به سال 2022 برساند. اکنون آن نیز مرده است.
آگهی - ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فورد GT با قیمت اولیه حدود 500000 دلار، قدردانی 660 اسب بخاری برای اتومبیلرانی فورد GT40 در دهه 1960 بود که به چهار پیروزی در Le Mans رسیدند. یک موتور 3.5 لیتری V-6 توئین توربوشارژ وسط نصب شده به این سوپراسپرت نیرو می داد و می توانست آن را به حداکثر سرعت بیش از 200 مایل در ساعت در هر فورد برساند. در طول شش سال مدل خود، GT در انواع مختلفی از نسخه های ویژه عرضه شد. آخرین آنها یک نسخه ویژه LM بود که به افتخار موفقیت های این خودروساز در مسابقات استقامتی افتخار می کرد.
شورولت اسپارک 2022 با قیمت اولیه 14595 دلار در میان کم هزینه ترین خودروهای جدید موجود در آمریکا بود. در حالی که صندلی عقب دو سرنشین آن به خصوص جادار نبود و اسپارک را برای جابجایی سرنشینان به یک انتخاب ضعیف تبدیل می کرد، Chevy کوچک حداقل لیست شگفت انگیزی از ویژگی های استاندارد، از جمله یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی که هم اپل بود را در خود جای داده بود. سازگار با CarPlay و Android Auto. با این حال، موتور چهار سیلندر 98 اسب بخاری اسپارک عملکرد فوق العاده ای داشت.
درهای هیوندای آیونیک بنزینی-الکتریکی برای سال 2023 نشان داده می شود. این هاچ بک که گزینه های پیشرانه هیبریدی و پلاگین هیبریدی را ارائه می کرد، به برادر باتری-الکتریکی خود پیوست که هیوندای پس از مدل سال 2021 آن را از بین برد.
پرچم شطرنجی برای تعدادی از خودروها پس از مدل سال 2022 در اهتزاز است. زمان خداحافظی با خودروهای اقتصادی پرمصرف مانند شورولت اسپارک و هیوندای اکسنت و ابرخودروهایی از جمله آکورا NSX، فورد GT و لامبورگینی آونتادور فرا رسیده است.
تویوتا با حذف سدان بزرگ از خط تولید سال 2023 خود، به فعالیت نزدیک به 30 ساله آوالون پایان داد. به جای آوالون، کراون 2023 فقط هیبریدی قرار می گیرد، یک سدان فول سایز سواری بالاتر با ویژگی های SUV مانند.
رایان اولبریشماشین و راننده
ما از همان ابتدا می دانستیم که لامبورگینی کانتاچ هفت رقمی فقط یک سال است. با این حال، ما همچنان سوگوار در گذشت آن هستیم. کانتاچ با استایلی برگرفته از کوانتچ نمادین لامبورگینی 1974-1990 و زیربنای یک آونتادور، گذشته، حال و آینده لامبورگینی را ادغام کرد. مورد دوم با استقبال برند از برق سازی مشخص شده است. اگرچه V-12 وسط نصب شده قدرتمند Countach با واحد آونتادور مشترک بود، اما یک تفاوت کلیدی داشت: یک موتور الکتریکی کوچک که قدرت را از یک ابرخازن می گرفت و به Countach کمک می کرد تا در مجموع 802 اسب بخار قدرت تولید کند. به دنبال جایگزین نهایی آونتادور باشید تا از فناوری مشابهی استفاده کند.