«او دائماً حاضر بود و هرگز نوستالژیک نبود»: کارلا برونی-سارکوزی و اندرو بولتون در پیش نمایش مطبوعاتی برای «کارل لاگرفلد: خط زیبایی» صحبت کردند.

این خطوط به دوگانگی‌های بیشتر تقاطع می‌یابند که در گالری‌های خاصی از جمله زنانه و مردانه، عاشقانه و نظامی، تاریخی و آینده‌نگر، هنری و مکانیکی، و فیگوراتیو و انتزاعی، در میان دیگران، مورد بررسی قرار می‌گیرند. که بر خود لاگرفلد تمرکز می کند، هم از طریق خلق شخصیتش و هم از طریق نحوه ارجاع او به خود از طریق کارش، و در اتاقی به اوج می رسد که در آن اصطلاحات به اصطلاح کارل، یا کارلیسم ها، از طریق صفحه نمایش های آیفون که با آن ترکیب شده است، ارائه می شود. صدای خنده طراح

اما حتی اگر تمرکز بر محصول خلاقانه او به جای کارش باقی بماند، اگر لاگرفلد آن کسی نبود، کار آنطور که هست نمی شد. و بنابراین کارلا برونی-سارکوزی، بانوی اول سابق فرانسه، ادای احترامی تکان دهنده به این طراح ارائه کرد، که او اغلب در روزهای مدلینگ خود با او همکاری می کرد. علی‌رغم کاریزمای و قدرت خلاقانه‌اش، علی‌رغم انرژی‌ای که منتشر کرد و او را متحرک کرد، علی‌رغم جذابیت افسون‌کننده ذهن درخشان و تیزش، علی‌رغم ظرافت و سخاوتش، و با وجود حس شوخ‌طبعی‌اش، که همانطور که می‌بینید در این نمایشگاه به خوبی نشان داده شده است، این مهربانی اوست که بیشتر از همه به یاد دارم.» او به اشتراک گذاشت. او یک مرد کنجکاو جهانی بود. همه چیز به او علاقه مند بود، به جز متوسط ​​بودن. این باعث شد که مخلوقات او بی انتها باشد، و در جهان زودگذر، [they] دائمی شده اند.»



منبع