اولین نگاه شما به برند آرایشگر مشهور جیمز پسیس


پس از همکاری با همسرش، کیمبرلی نورکات، برای توسعه نام تجاری، این دو یک آزمایشگاه زیبایی تمیز مستقر در ایالات متحده برای فرموله کردن اولین مجموعه محصولات Blu & Green، از جمله شامپو و نرم کننده روزانه (که هر دو به شکل قرص هستند) پیدا کردند. ماسک ترمیم هفتگی و روغن جامد. پسیس، که فرمول های مرطوب کننده را روی انواع مو، از فرهای بسیار ظریف تا فرهای متراکم 4 درجه سانتی گراد، آزمایش کرد، می گوید: «شامپو و نرم کننده بیشترین زمان را گرفت. “شما قرص را که کوچکتر از تومس است فشار می دهید، آب اضافه می کنید و کف می کند و کف خوبی دارد.” ماسک ترمیم هفتگی دارای مواد مغذی مانند کینوا هیدرولیز شده برای تقویت هر تار مو و عصاره برنج اوریزا ساتیوا برای آبرسانی و محافظت است. روغن جامد تنها محصول یک ظاهر طراحی شده این دسته است و دارای مواد مرطوب کننده نیروگاهی مانند کره شی، روغن آووکادو و موم سبوس برنج است. پسیس که اتفاقاً به خاطر بافت موهای خود که به طرز ماهرانه‌ای درست شده است، می‌گوید: «من از آن برای تکمیل موها بعد از خشک شدن استفاده می‌کنم، موها را آرام می‌کند و فاصله بین امواج را افزایش می‌دهد.

او توضیح می دهد: “کل اخلاق برند این است که مطمئن شود همه چیز از برداشت مواد، افراد درگیر، حمل و نقل، انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.” «ما زیبایی پاکی را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آوریم و به هر مرحله از راه فکر می‌کنیم،» و اضافه کرد که کره روغنی مورد استفاده در روغن جامد به طور مسئولانه از یک شرکت تعاونی متعلق به یک زن در آفریقا تهیه می‌شود.

در مورد رایحه، Pecis از مواد مصنوعی به جای روغن‌های ضروری اجتناب کرد و ترکیبی را تازه و نیروبخش نگه می‌دارد، اما نه چیزی که در طول روز در موهای شما باقی بماند. این یادآور احساسی است که می خواهید پس از دوش گرفتن پس از یک روز در ساحل احساس آرامش و شادابی داشته باشید.

مهم نیست که چقدر این حال و هوای کاملاً طبیعی کالیفرنیایی ممکن است در بلو و سبز رایج باشد، کاملاً با زیبایی ظاهری مد بالا این استایلیست متعادل است. و مصرف‌کنندگانی که مشتاق هستند روال موی خود را با محصولات سازگارتر با محیط زیست به‌روزرسانی کنند، می‌توانند پیش‌بینی کنند که همچنان که این برند به گسترش محصولات خود ادامه می‌دهد، همینطور باقی خواهد ماند. همانطور که Pecis توضیح می دهد، «وقتی شروع به نگاه کردن به شرکت هایی می کنید که بدون پلاستیک کار می کنند، عملکرد کاهش می یابد و واقعاً گرانولا است. من محصولاتی ساختم که پشتش ایستاده‌ام و برای کار استفاده می‌کنم، اما ارزش‌هایم را به خطر نمی‌اندازم.»



منبع