محافظت و پشتیبانی از ابزار ها و تجهیزات سخت افزار و نرم افزار های سیستم. یکی از نکات مهمی که برخی شرکتها نسبت به آن بی تفاوت هستند، اما در آینده ممکن است مشکلساز شود، شرایط استفاده از نام دریافتکننده خدمات با هدف بازاریابی است. بهطور معمول، شرکتها یا افرادی که خدمات پشتیبانی شبکه را ارائه میکنند اسامی مشتریان خود را در بازاریابیها استفاده میکنند. بهتر است برای آنکه مشکلی در این زمینه به وجود نیاید به این مسئله اشاره شود.
به روز نگه داشتن سیستم های کامپیوتری و نظارت دقیق آن، به طور موثر، کسب و کار شما را از خطرات دسترسی به داده های دیجیتال و عملیات محافظت می کند. پرسشی که مطرح میشود این است که چه شرکتهایی باید قرارداد پشتیبانی منعقد کنند؟ این موضوع به وسعت شبکه، تعداد کارمندانی که در شرکت کار میکنند و نوع خدماتی که شرکت ارائه میکند بستگی دارد. البته لازم به ذکر است ایجاد امنیت برای خدمات و پشتیبانی شبکه نیاز به رعایت استاندارد های خاص و به کار گیری پروتکل هاست که انتخاب آن به اجرا کننده شبکه بستگی دارد. برای ایجاد شبکه و اجرای عملیات لازم است امکانات خاصی به کار برده شود اما در ابتدا می بایست امکانات نرم افزاری اعمال شوند البته لازم است در ابتدا تمام نیاز شبکه را مشخص کنید که دچار خرج و هزینه بیشتر نشوید. امروزه داشتن اتصالات کامپیوتری و ارتباطات میان کامپیوتر های داخل یک شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است اما داشتن شبکه های اطلاع رسانی تنها زمانی مفید است که بتوان کاملا درست و کارآمد آن را به اجرا در آورد. پس از دریافت اطلاعات اولیه با توجه به درخواست های کارفرما و پیچیدگی شبکه به عیب یابی شبکه می پردازیم و یا راهکارهای بهینه ای جهت توسعه شبکه آنلاین شما ارائه خواهیم داد.
پشتیبانی شبکه چیست ؟
تمامی خدمات و سرویس هایی که شبکه های کامپیوتری که ارائه می دهند قابل پیاده سازی مابین دو کامپیوتر در یک مکان کوچک مانند خانه و چندین کامپیوتر در یک سازمان بزرگ تجاری است. از اهداف خدمات مربوط به شبکه کامپیوتری می توان به این موارد اشاره کرد. تیم خدمات کــــوشا شــبکه اریکه در زمـــینه مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی شبکه، نظارت و ارائه خدمات شبکه ، پشتیبانی شبکه ، شامل شبکههای دیتای مسی، فیبر نوری، بی سیم، مرکز داده، در سطح کشور با سابقه ی درخشان و نیروهای مجرب فعالیت دارد. مدیریت بهتر سیستم ها و تجهیزات شبکه ، در خرابی کمتر آنها تأثیر بسیار زیادی دارد. استفاده از Network Services موجب می شود که هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش پیدا کند.
تهدیدهای رایج برای سیستم های شبکه:
تمامی تجهیزاتی که در شبکه به کارگرفته شده اند، باید به صورت هفتگی و یا ماهیانه به بررسی و عیب یابی شوند. شما با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی خرابی و قطعی شبکه پیشگیری می کنید و قبل از بروز مشکل آن را رفع می کنید. در صورت وقوع مشکل نیز تیم پشتیبان پیشگام رایانه به سرعت وارد عمل می شود و مشکل شما را حل می کند. کارشناسان فنی شرکت پیشگام رایانه به صورت مستمر و دوره ای از تمامی مراکز تحت پوشش خود بازدید به عمل میآورند و تمامی مشکلات احتمالی را برطرف می کنند. سرویس های دوره ای شبکه سبب می شود که مشکلات احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود و شبکه در بهترین حالت قرار داشته باشد. خدمات پشتیبانی شبکه که توسط شرکت های پشتیبانی معتبر ارائه می شود، شامل صفر تا صد مراحل در این زمینه می باشد.
اهمیت پشتیبانی شبکه چیست؟ بررسی مزایا و دلایل اهمیت-ترازنت
می توان روتر ها را سخت افزاری چون گیت وی ها معرفی کرد زیرا عملکرد هر دو تقریبا یکسان می باشد و هر دو با شناسایی مسیر و مقصد سعی دارند بسته ارسالی را در کمترین زمان ممکن و کوتاه ترین مسیر به مقصد برسانند. چنانچه بسته ارسالی آدرس مقصد نداشته باشد گیت وی آن را دریافت نموده و بدون بروز مشکل آن را از شبکه خارج می کند. این روند از بروز ترافیک و ایجاد مشکال در اجرا و نصب و راه اندازی شبکه جلوگیری می کند. جهت دریافت مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه خدمات نصب شبکه و نگهداری و پشتیبانی شبکه کامپیوتری و دریافت پیش فاکتور، با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در ارتباط باشید. قطع شدن شبکه یا کندی اینترنت یا عدم کارکرد کامپیوترها، سرورها و نرم افزارهای مالی و اداری به این معنی است که تمامی فعالیت های شما مختل می شود.
نقش یک تیم پشتیبانی فناوری اطلاعات این است که مطمئن شوند داده های شما در یک محیط امن ذخیره می شوند. آنها مطمئن می شوند که به راحتی قابل دسترسی است امافقطبرای افرادی که مجاز به مشاهده آن هستند.بدون پشتیبانی یکتیم حرفه ای ITمی توانید داده ها را در یک مکان آسیب پذیر ذخیره کنید. همهگیری کووید-19 مشکلاتی را که کسبوکارها در صورت داشتن فناوری اطلاعات ضعیف با آن مواجه میشوند، برجسته کرده است. اما برای دیگران تقریبا غیرممکن بود و حتی منجر به شکست کسب و کارها شده است. از این رو، استفاده از خدمات فناوری اطلاعات برای افزایش رضایت مشتری راهی عالی برای درک رفتار مشتری برای کسب و کارها است. بنابراین اکنون می دانید که چرا به خدمات پشتیبانی فنی شبکه و سرور نیاز دارید.
- در این گام با توجه به بررسی و پایش مرحله قبل در صورت نیاز به باز طراحی و از بین بردن SINGLE POINT OF FAIULER در ارتباطلات و موضوع امنیت و کیفیت سرویس ها فرایندهای پیشگیرانه ای تعریف می شود و اقدامتی با توجه به نیاز و اهمیت سرویس ها برای کارفرما صورت می گیرد.
- اینترنت در فاصله سالهای 1380 تا 1385 در ایران رشدی حدود 2500 درصد داشته است.
- کسب و کار مشتریان ما از تولید و خدمات گرفته تا اداری، صنعتی، تجاری و آموزشی متنوع است.
- خدمات مربوط به شبکه موارد متععدی را در بر میگیرد که در صورت نیاز اشخاص قادر میباشند از آن استفاده نموده و مشکلات مربوطه را حل نمایند.
- پس از نصب شبکه های کامپیوتری قطعا احتیاج به یک پشتیبان جهت رفع مشکلات و خرابی¬های احتمالی ضروری می باشد.
- این تغییر قیمت ناشی از تنوع خدماتی است که پیمانکار می تواند به شما ارائه دهد.
سیستمهای ذخیرهسازی، بهعنوان مثال، صندوقهای مجازی، از دادهها محافظت میکنند که فقط به مشتریان خاصی در داخل یک سازمان اجازه میدهند به سوابق دسترسی پیدا کنند، بیرون بکشند، اضافه کنند یا تغییر دهند. در تجارت، افراد به دنبال انجام وظایف بیشتر در مدت زمان کوتاهتری هستند و این تنها در صورتی محقق میشود که کسبوکار دارای فناوری اطلاعات به خوبی توسعهیافته باشد. کسب و کارها همچنین می توانند چاپگرها را برای چاپ در هر دو طرف کاغذ تنظیم کنند که به چاپ دورو معروف است.