اما چمبرلین به عنوان چهره جدید Lancôme از زیبایی دختر فرانسوی استفاده می کند

در حالی که در مورد آخرین نوشیدنی‌های ما درباره «اسکین فلوئنسر» صحبت می‌کند، چشمانش روشن می‌شود و نشان می‌دهد که دوست پسرش، که شایعه می‌شود تاکر پیلزبری، نوازنده است، یک مرد مراقبت از پوست است. او می خندد: «او اخیراً به من اجازه داد برای اولین بار صورتش را انجام دهم. می پرسم آیا گوش می دهد؟ دوستان شبنم، پادکست مراقبت از پوست به میزبانی Emilio Quezada Ibanez و Evan Shinn. چمبرلین که کنجکاو شده، قول می‌دهد که این توصیه را اجرا خواهد کرد، و خواه واقعی باشد یا فقط از توانایی طبیعی خود برای فروش هر کسی در هر چیزی استفاده کند، به نحوی که احساس می کند واقعی، من او را باور دارم



منبع

اما چمبرلین در 21 سالگی به همان اندازه هالیوود “جدید” است. برای افراد ناآشنا، خالق دیجیتال دبیرستان خود را در Bay Area در سال 2017 ترک کرد و در 17 سالگی به تنهایی به لس آنجلس نقل مکان کرد تا به دنبال ستاره شدن در یوتیوب باشد. او به سرعت 3 میلیون دنبال کننده پیدا کرد که او را وادار کرد تا با UTA قرارداد ببندد، جوایز استریمی متعددی (مسلماً اسکار خلق آنلاین) را به خانه برد و به یکی از اعضای ثابت هفته مد پاریس تبدیل شود. چمبرلین فقط نیست بر یوتیوب؛ بسیاری از مردم او را به دلیل ایجاد سبک ویرایش همه جا که اکنون در پلتفرم فرا گرفته است – برش های سریع، صفحه های متنی سنگین، مکث های انتخاب شده با دقت – و این باعث می شود بینندگان را در جریان کارهای روزمره خود نگه می دارد، اعتبار می دهند. فرصت های بازاریابی به زودی از Chamberlain Coffee با Zoomer آن به وجود آمد.
ترکیبات دوستانه وانیل و ماچا، برای تایید معاملات با برندهایی از جمله Cartier و Louis Vuitton. در این ماه، او مشترکین برجسته دیگری را به تعداد فالوورهای خود اضافه خواهد کرد زیرا جدیدترین و جوانترین سفیر جهانی Lancôme می شود.

اما این میانگین داستان موفقیت وبلاگ نویس یوتیوب شما نیست. چمبرلین با بلوند ریزه‌پوست و تقریباً پلاتینیوم با صدای بلند و واضح، وقتی با او در یک اتاق غذاخوری تقریباً خالی در نوار تاریخی وست هالیوود ملاقات می‌کنم، یک ژاکت پفی روی یک تاپ و شلوار جین پوشیده است. پوست او به طور قابل توجهی درخشان است – و بدون آرایش، او با یک سر متواضع نشان می دهد، اشاره ای به رویکرد زیبایی شخصی که به “کارآمدی” بستگی دارد. اگرچه چمبرلین معمولاً به آموزش‌های کانتورینگ نمی‌پردازد یا سعی نمی‌کند خود را «واقعاً خسته، اما طبیعی» نشان دهد، او به شوخی می‌گوید، جستجوی تکنیک‌های کاربردی بیشتر همان چیزی است که در ابتدا او را به عنوان یک تشویق‌کننده مدرسه راهنمایی به YouTube هدایت کرد. او فاش می‌کند: «این یکی از اولین چیزهایی بود که واقعاً مرا وارد روال استفاده از پلتفرم کرد. نکته قابل توجه در مورد چمبرلین این است که، چه او در حال بحث در مورد مزایا و معایب آکوتان باشد یا دستور پخت لاته بادام سرد خود را با جزئیات پرزحمت نشان دهد، او مرز بین قابلیت دسترسی و اقتدار را طی می‌کند و از طریق شیطنت‌های اغلب مضحک و بدون فیلمنامه‌اش اعتماد به دست می‌آورد. مکس کاتلر، رئیس بخش تولید محتوا و مشارکت در Spotify، که به طور انحصاری پخش محبوب او را آغاز می کند، تأیید می کند: «اما آسیب پذیری و اعتبار منحصر به فردی را به ارمغان می آورد. هر چیزی می رود پادکست اوایل امسال

چمبرلین این اعتماد را جدی می گیرد. او که به نظر می‌رسد یک متخصص پوست بسیار جوان و باحال است، از مزایای شفاف‌سازی لایه‌بردارهای شیمیایی، غنی‌کردن اسید هیالورونیک و تصفیه رتینول به عنوان فردی که هنوز از نزدیک با جوش‌های نوجوانی آشناست، تمجید می‌کند. اهمیت نمایش این نوع محصولات مبتنی بر عملکرد در مقابل، مثلاً، خط چشم‌های نئونی و تکه‌های جوش ستاره‌ای شکل که صفحات بسیاری از همتایان او را پر می‌کند، در ذهن خالق نادیده گرفته نمی‌شود – و همچنین در Lancôme به عنوان مفهوم از بین نمی‌رود. استعداد “صفحه نمایش بزرگ” توسط اینترنت بازتعریف شده است. چمبرلین اذعان می کند: «این یک تجربه کاملا متفاوت است.

عکس: Andoni+Arantxa / با حسن نیت از Lancôme