اتل کین برای اولین اجرای خود در کواچلا، در Givenchy به عنوان تشویق کننده کامل انتخاب شد.
انتشار: فروردین 29، 1402
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404

اتل کین برای اولین اجرای خود در کواچلا، در Givenchy به عنوان تشویق کننده کامل انتخاب شد.

از بسیاری جهات، این ظاهر ادامه پیچیده و برجسته ای از یونیفرم تشویق کننده ای است که کین در تصویر لو-فای حومه محور برای «نوجوان آمریکایی» پوشیده بود. آن نگاه عمیقا شخصی بود. کاین یونیفرم تشویق کننده قدیمی مادرش را پوشیده بود، که به گفته این هنرمند، یک روز به طور غیرمنتظره ای آن را "در حالی که در کمد می چرخید" کشف کرد.



منبع

با این وجود، کاین، که در سال 2017 از پیتسبورگ موسیقی خود را منتشر کرد، ثابت کرده است که یک مطالعه سریع است. قابیل اشاره می کند که هنگام اجرای برنامه در میان جمعیت جشنواره، ممکن است برخی از مخاطبان با کار شما ناآشنا باشند. (اگرچه، با توجه به موفقیت فراگیر آلبوم مفهومی او در سال 2022، دختر واعظکاین اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است.) برای اولین اجرای خود در کواچلا، کین با این نقطه عطف شغلی به عنوان "فقط سرگرمی در بیابان با دوستانم" برخورد کرد. ووگ، اندکی قبل از سوار شدن از لس آنجلس به صحرا با "ماشین دلقک پر از وسایل و وسایل ما." در میان چمدان ها، ظاهر او در اجرای آخر هفته 1 بود که توسط متیو ام. ویلیامز، مدیر خلاق Givenchy طراحی شده بود. کاین از این طراح که در طول تصدی خود در خانه فرانسوی مکرراً از اصول طراحی مدرن حمایت می کرد، می گوید: «من عاشق تمیزی و ساده بودن طرح های او هستم. "این برای من همیشه به خطوط برمی گردد. خطوط بسیار تمیز.”

اتل کین، مسلماً، دقیقاً یک شخص جشنواره نیست. این خواننده و ترانه سرای 25 ساله به شوخی می گوید: "من باید خودم را به کار بیاورم تا حتی به کنسرت در مکان های کوچک بروم." در واقع، اولین باری که او در یک فستیوال (بونارو) شرکت کرد، اولین باری بود که در یک جشنواره نیز اجرا کرد.

وقتی ویلیامز طرح های بالقوه ای را برای کاین ارسال کرد، مجری بلافاصله متوجه چرخش خشن تر طراح بر روی یونیفرم تشویق کننده کلاسیک شد. کین گفت: "این بسیار آمریکایی است، چیزی که من و متیو هر دو به آن علاقه مندیم." ظاهر مرکزی به رنگ قرمز دانشگاهی شامل یک دامن کوتاه چین دار، یک ژاکت نامه دار که نام کاین را در دوخت نشان می داد و تکه هایی که عبارت «G» و «52» (سال تاسیس Givenchy) را نشان می داد.

متیو ام. ویلیامز، مدیر خلاقیت Givenchy گفت: "من مدت زیادی است که از طرفداران موسیقی اتل هستم، و از این طریق با هم دوست شدیم." ووگ از طریق ایمیل "ما هر دو عاشق Americana هستیم، بنابراین برای Coachella می خواستم یک ظاهر منحصر به فرد را فقط برای او طراحی کنم.