ابیسولا اوموله در فروشگاه داخلی جدیدش در لندن و پذیرش اصطلاح اینفلوئنسر

ایجاد فضایی دلپذیر در قلب فلسفه طراحی Omole است. به عنوان فردی که در ابتدا وارد فضای اینفلوئنسرهای سبک زندگی شده بود – او ابتدا وبلاگ نویسی را در سال 2008 شروع کرد، قبل از راه اندازی آژانس خلاقانه خود در سال 2012 – Omole بیش از حد با فرمول طراحی داخلی آشنا است که هر کاربر اینستاگرام در حال حاضر نیز به خوبی آن را می شناسد. (قالیچه‌های محلی، معمولاً شطرنجی؛ مبل‌هایی با منحنی‌های مخملی و فتوژنیک؛ میز کناری با چراغ قارچی؛ هر چیزی که از طراحی قدیمی ایتالیایی الهام گرفته شده است.) اما خرید این قطعات چیزی است که هر کسی با کارت اعتباری می‌تواند به آن دست یابد، در واقع همه آن را قرار می‌دهد. با هم یک شاهکار کاملا متفاوت است.

همانطور که در مورد دیگر سرمایه گذاری های Omole – نوشتن، ایجاد محتوا، استایل و مشاوره برند – او زمانی که تصمیم به راه اندازی یک مغازه مبلمان گرفت، از فرمول موجود پیروی نکرد. این فضا علاقه او به دسترسی را با چرخش مرتب لوازم خانه متعادل می کند: مجموعه ای از وسایل قدیمی که با پارچه های معاصر پوشانده شده اند، یا قفسه های عظیم سفارشی طراحی شده توسط خود Omole که میزبان ترکیبی از انتخاب شده اند. ظروف شیشه ای در طیفی از قیمت ها مقدمه ساده است: “من می خواستم کارها را آسان کنم.” «من نمی‌خواستم احساسی را که وقتی به مکان‌ها می‌روید و باید بپرسید به شما دست دهد، بنابراین همه قیمت‌ها به وضوح مشخص شده‌اند. می‌خواستم احساس راحتی کنم، تا مردم وارد شوند و فقط با هم بنشینند.»

Omole که در محبوب کردن این زیبایی‌شناسی که اکنون آشناست، نقش داشته است، همچنین می‌داند که چگونه سر و صدا را کاهش دهد. رویکرد او ممکن است مینیمالیستی باشد، اما همچنین دارای شخصیت‌های فراوانی است که از طریق کتاب‌های جمع‌آوری‌شده و یافته‌های قدیمی کم‌ابرو که به دقت در سراسر آن قرار گرفته‌اند، بیان می‌شود. در نهایت، هدف Omole از استودیو arva ارائه مجموعه‌ای از محصولات است تا دیگران بتوانند فردگرایی خود را در خانه‌های خود اعمال کنند.



منبع