اما، شاید جالب تر، لوازم جانبی مورد تقاضا به سرعت در حال تبدیل شدن به چیزی فراتر از یک روش کاربردی (و مجهز به صوتی فضایی) برای گوش دادن به موسیقی در رفت و آمد شما هستند. آنها نیز در حال تبدیل شدن به یک نماد وضعیت هستند. این از طریق پر شدن رسانه های اجتماعی با افرادی که در حسرت داشتن یک جفت هستند ثابت می شود. و نه فقط برای گوش دادن به موسیقی. بلکه احساس همسویی با افراد مشهور مورد علاقه خود کنند. در یکی از ویدیوهای TikTok – که بیش از 13000 بازدید داشته است – یک کاربر صفحه شخصی Pinterest خود را از افراد شیک نشان می دهد که آیتم “it” را پوشیده اند. آنها می گویند: “هر وقت کسی را می بینم که آنها را پوشیده است، به خودم می گویم که به آنها نیاز دارم.” برای دیگران، به نظر می رسد هدفون نشان دهنده ثروت در چهره شماست: “نه Airpods Max!! اوه او ثروتمند،» یکی از کاربران توییتر به شوخی پاسخ داد به عکسی از خواننده مدیسون بیر که یک جفت پوشیده است.
من حاضرم روی یک طاقچه بیرون بروم، اینجا. من پیشبینی میکنم که Apple Airpods Max میتواند به جام Starbucks تبدیل شود، در اوایل سال 2023. بزرگترین دلیل من: از دست دادن آنها غیرممکن است. اگر هدفونهای سیمی و هدفونهای اصلی Airpod در گوش، مینیمالیسم همراستا با هزاره را ارائه میدهند، Airpods Max مانند ماکسیمالیسم با طعم Gen Z است.
و چه کسی بهتر از سوپر مدل بلا حدید به این همه ماکسیمالیسم شیک متمایل می شود؟ او ویدیویی را در TikTok (و بعداً اینستاگرام) منتشر کرد که به صراحت در اطراف او قرار داشت که یک جفت پوشیده بود و در کنار آهنگ محبوب Ice Spice “Bikini Bottom” رپ میزد. او طراحی پر زرق و برق هدفون فیلی را با عینکهای آفتابی براق و دورتادور متعادل کرد. این پست که در روز سهشنبه آپلود شد، برای کسی که تنها دو سال پیش، با افتخار از هدفونهای سیمی داخل گوشی با قیمت متوسط استقبال کرد، تغییری کلیدی است. (که حتی در یک برهه از زمان، به صورت رایگان با آیفون و آی پاد گنجانده شده بودند.) اما زمان و سلیقه تغییر می کند.
چیزی که به نظر می رسد دقیقاً موضوع باشد. این هدفون یک سال پس از خروج جانی آیو، مدیر ارشد طراحی قدیمی اپل، عرضه شد، این هدفون یک مسیر جسورانه جدید برای خط رو به گسترش لوازم جانبی این شرکت است. آیو در طول مدت تصدی خود بارها عشق خود را به طراحی محصولات تمیز و ساده ابراز کرد. هیچکدام از اینها را نمیتوان در Airpods Max با هدبند چشمگیر، بالشتکهای بزرگ و کیف شارژ عصر فضا یافت. ایرپادهای اصلی به ناظران لذت میبرد که مجبور بودند کسی را از نزدیک بررسی کنند تا آنها را ببینند، تقریباً مانند یک ثروت مخفیانه. در حالی که ایرپاد مکس، برعکس، لطفاً خودنمایی بی نظیری داشته باشد. آنها حتی در یک آرایه خشخاش از رنگ ها، بسیار شبیه iMacs و iPod Nanos از اوایل عرضه می شوند. و اگر نشنیده اید، آن دوران گذشته در مد و فراتر از آن ترند است.
سال نو، هدفون جدید. به نظر می رسد که این مورد صادق است زیرا Airpods Max سریع اپل تبدیل به یک انعطاف پذیری بزرگ و بزرگ در لحظه می شود. افراد مشهوری مانند بلا حدید، تیموتی شالامه، سارا جسیکا پارکر و دیگران هدفون های روی گوش را به عنوان لوازم اصلی کمد لباس خود انتخاب کرده اند. وقتی این هدفون روی یک لباس راحتی دنج یا هودی بلند پوشیده می شود، نشانگر یک لوکس معمولی و بی مزه است. آره– به نظر می رسد لحظات استایل خیابانی می گویند –میتوانم هدفون ۵۴۹ دلاریام را بیرون از خانه بدون نگرانی بپوشم.