
بروزرسانی: 04 تیر 1404
آنچه تاکنون می دانیم
تویوتا در حال حاضر بسیاری از محصولات خود را ارائه می دهد فناوری کمک راننده به عنوان استاندارد در اکثر خط تولید خود، و GR Corolla تفاوتی ندارد. مجموعه ای از ویژگی های فنی مطلوب در سرتاسر خط تولید با هم ترکیب شده اند و شامل کروز کنترل تطبیقی، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، و چراغ های جلوی خودکار با نور بالا می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف GR Corolla، به اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه مراجعه کنید (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) وب سایت ها ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:
- ترمز اضطراری خودکار استاندارد با تشخیص عابر پیاده
- هشدار خروج از خط استاندارد با کمک حفظ خطوط
- کروز کنترل تطبیقی \u200b\u200bاستاندارد
پوشش گارانتی و نگهداری
در زیر کاپوت GR کرولا یک موتور سه سیلندر توربوشارژ برگرفته از GR Yaris وجود دارد - یک هاچ بک که این خودروساز ژاپنی در بازارهای جهانی خارج از ایالات متحده به فروش می رساند. برای GR کرولا، 300 اسب بخار قدرت تنظیم شده بود که 185.4 اسب بخار در هر لیتر و 43 اسب بخار بیشتر از GR Yaris است. جعبه دنده شش سرعته دستی تنها گیربکس موجود است و همه مدل ها با سیستم چهارچرخ محرک GR-Four تویوتا عرضه می شوند. سیستم GR-Four به راننده این امکان را می دهد که بین حالت های مختلف توزیع نیرو یکی را انتخاب کند، که با تقسیم 60/40 از جلو به عقب برای رانندگی هر روز تا 30/70 شروع می شود تا امکان ایجاد مزاحمت های دریفت را فراهم کند. یک گزینه تقسیم 50/50 برای ایجاد حداکثر کشش برای مسابقه در نظر گرفته شده است. نمونه های فعلی کرولا، حتی مدل های اسپرت SE و XSE، هندلینگ یا عملکرد مسابقه ای از راه دور را ارائه نمی دهد، اما ارتقاء سیستم تعلیق و پیشرانه GR آن را به یک رقیب قانونی در بخش خودروهای کامپکت اسپرت تبدیل کرده است. تریم Circuit Edition به صورت استاندارد با دیفرانسیل لغزش محدود جلو و عقب عرضه می شود. مدل پایه Core این موارد را به عنوان یک گزینه ارائه می دهد. نسخه محدود موریزو یک مدل متمرکز روی مسیر است که با چرخ های آهنگری سبک تر، موتوری تنظیم شده که ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید می کند (مدل استاندارد ۲۷۳ پوند فوت است)، سیستم تعلیق کالیبره شده منحصربه فرد و فوق العاده ارائه می شود. لاستیک چسبنده میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2.
مصرف سوخت و MPG دنیای واقعی
50995 دلار
نسخه موریزو
36995 دلار
ما از تریم Core استفاده می کنیم و از پکیج Performance استفاده می کنیم که دیفرانسیل های لغزش محدود جلو و عقب را اضافه می کند. تریم فوق العاده Morizo \u200b\u200bEdition در تعداد بسیار محدودی ساخته می شود - فقط 200 دستگاه برای سال 2023 تولید خواهد شد - و صندلی عقب و چندین قطعه دیگر برای کاهش وزن و به حداکثر رساندن عملکرد از بین رفته است.
موتور، گیربکس و عملکرد
GR کرولا یک محصول جدید به خط تولید تویوتا برای سال 2023 خواهد بود و در مقابل خودروهای کامپکت ورزشی محبوبی مانند هوندا سیویک سی، هیوندای ولستر N، و 10 بهترین جایزه-برنده شدن فولکس واگن گلف GTI و جتا GLI. در واقع، با توجه به قیمت و اسب بخار آن، GR کرولا احتمالاً بالاترین سطح هاتچ ها را به چالش خواهد کشید. فولکس واگن گلف آر و آینده هوندا سیویک تایپ R.