آنجلینا جولی در حال راه اندازی آتلیه جولی، یک برند جدید مد هدفمند است.

بیان خود جولی به طرح‌های تک رنگ، مینیمال و عمدتاً ناشناس متمایل است (به جز لوازم جانبی) که تضمین می‌کند داستان درباره او است، نه مدی که او می‌پوشد. با این وجود، استایل شخصی او موضوع مقالات بی‌شماری آنلاین بوده است که بسیاری از آنها در این وب سایت قرار دارند. لباس‌هایی که او در فرودگاه می‌پوشد، کفش‌هایش، تاپ‌های برشته‌اش – همه این‌ها در طول سال‌ها میلیون‌ها کلیک را به همراه داشته است. اخیراً، انتخاب های مد او و فرزندان نوجوانش بر ارزش پوشیدن مجدد و بازیافت لباس های قدیمی تاکید کرده اند. در اولین نمایش فیلم مارول او، جاودانه هادخترانش شیلو و زهرا تکه هایی از آرشیو مادرشان را پوشیده بودند.

سالانه بیش از 100 میلیون تن زباله نساجی در محل های دفن زباله به بن بست می رسد. به نظر می رسد آتلیه جولی برای رسیدگی به این بحران طراحی شده است. طبق وب‌سایت این برند: «شما می‌توانید قطعاتی را که می‌خواهید احیا کنید، از کمد خود تعمیر کرده یا به چرخش درآورید، تناسب اندام خود را کامل کنید، جان تازه‌ای به آنچه دور ریخته شده است بدمید، و لباس‌های ارثی باکیفیت با معنای شخصی خلق کنید.»

جولی صبح امروز این خبر را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «امروز دارم چیز جدیدی را شروع می کنم—جمعی که همه می توانند در آن ایجاد کنند… آتلیه جولی مکانی برای افراد خلاق برای همکاری با خانواده ای ماهر و متنوع از خیاطان متخصص است. ، الگوسازان و صنعتگران از سراسر جهان. این به خاطر قدردانی و احترام عمیق من به بسیاری از خیاطان و سازندگانی است که در طول سال ها با آنها کار کرده ام، میل به استفاده از مواد قدیمی با کیفیت بالا و مواد اولیه موجود در حال حاضر، و همچنین بخشی از یک جنبش برای پرورش است. بیان بیشتر.»

آنجلینا جولی هفته گذشته زمانی که اعلام شد فیلم زندگینامه ماریا کالاس توسط کارگردان پابلو لورن (از اسپنسر و جکی شهرت) که او قرار است در آن بازی کند، در جشنواره فیلم کن در جنوب فرانسه خریداری خواهد شد. اما این بزرگترین تیتر ماه او نیست. این است: این بازیگر، کارگردان، و سفیر سابق حسن نیت سازمان ملل متحد و فرستاده ویژه در حال راه اندازی آتلیه جولی است، یک نام تجاری جدید هدفمند که از بن بست استفاده می کند و از توانایی های “پناهندگان و سایر گروه های با استعداد و کم قدردانی شده” استفاده می کند. موقعیت‌های شأن مبتنی بر مهارت».

با توجه به پایان هفته گذشته عنوان 42، اقدامی در دوران همه گیر که به مقامات اجازه می داد تا به سرعت مهاجران را به دلایل بهداشت عمومی پس بزنند، ذکر پناهندگان جذاب است. ایالات متحده می تواند شاهد پیشرفت تعداد پناهجویان بی سابقه باشد. آتلیه جولی هر چه باشد، جولی به ویژه در موقعیت مناسبی برای ایجاد اختلال در این زمینه است. او در میان بازیگری و کارگردانی خود، دو دهه برای آژانس پناهندگان سازمان ملل کار کرد و بیش از 60 ماموریت میدانی را انجام داد که آخرین آنها در یمن و بورکینافاسو بود که باعث آگاهی مردمی شد که مجبور به فرار می شوند. همچنین، در مقاله‌ای در سال 2015 در تایمز لندن که با همکاری آرمینکا هلیک نوشته شده بود، از بی‌عملی دولت انتقاد کرد و استدلال کرد که رشد آوارگان «ناپایدار و فراتر از آن چیزی است که سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی می‌توانند مدیریت کنند». برای به‌روزرسانی، اکانت اینستاگرام جدید این برند @atelierjolieofficial را تماشا خواهیم کرد.





منبع