آموزش حرفه ای طراحی لوگو

در نهایت این شما هستید که تصمیم میگیرید چه نوع تصاویری، مانند گل، مسکات و .. با نام تجاری شما مطابقت بیشتری داشته باشد. ما میتوانیم بهترین بستهبندی کارتنی و مقوایی را با پیشرفتهترین نوع چاپ به دست شما عزیزان برسانیم. بدین ترتیب خریداران با برند شما و رنگهای آن نیز آشنایی بیشتری پیدا میکنند. پس فونتی را پیدا کنید که این قاعده را رعایت کند. چنان چه شما می خواهید در تست های آنلاین آزمون آیین نامه شرکت نمایید، در این قسمت از سایت این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است و می توانید به نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی دسترسی پیدا کنید.

نمونه طراحی لوگو گرافیکی

از طرف دیگر، اگر تصمیم دارید که از تصاویر به تنهایی استفاده کنید، حتما به این موضوع فکر کنید که آیا برند شما به تنهایی با نمادها قابل تشخیص هستند یا خیر. شروع علم UX (تجربه کاربری) را میتوان از اولین تلاش انسانها برای استفاده از اشیا دانست. گاهی اوقات میتوان از تایپوگرافی به روشهای جالبی دست پیدا کرد که به تنهایی طرحی جذاب خلق کند. در این صورت میتوان نتیجه گرفت که چه اندازه لوگوها در تبلیغات مهم هستند. ۳ – بسته بندی یک عمل فنی اقتصادی است که هزینه ی تحویل کالا را به حداقل می رساند، در حالی که فروش و در نتیجه سود حاصل از آن را به بالاترین حد افزایش می دهد . دقت داشته باشید که هر گزینه مزایا و معایب خودش را دارد، بنابراین شما باید بسته به بودجه، تایم لاین و انتظارات خود، تمام عوامل را بسنجید.

لازم به ذکر است که اگر مایلید که مهارتهای طراحی لوگوی خود را تکمیل کرده یا ارتقا دهید، میتوانید از دورههای طراحی لوگو در خانۀ نمونه طراحی لوگو نوشتاری فتوشاپ استفاده کنید. تنها فرمتهایی که از تصاویر در آنها استفاده نمیشود، لوگوتایپها و لترمارکها هستند. اما تصاویر را فقط به صورت تصادفی ایجاد نکنید، به مشتری خود نیز توجه داشته باشید. Clarendon ، Courier ، Rockwell ، Egypt Slate ، Glypha ، Memphis و Soho فقط چند نمونه از این موارد هستند. منظور از Responsive بودن، مقیاسپذیر بودن لوگو برای استفاده در اندازههای مختلف است، به طوری که در هر سایزی قابل تشخیص و خوانا باشد. برخی از صاحبان کسبوکار سعی میکنند کار طراحی لوگو را به نیروهای خود بسپارند، یا از طراحان غیرحرفهای با هزینه کم استفاده میکنند و درک نمیکنند که چقدر طراحی ضعیف میتواند به آنها آسیب برساند.

نمونه طراحی آرم و لوگو

از آنجایی که حالتهای تاریک ترند هستند، بهتر است که ساختار لوگو شما در بکگراندهای روشن و تاریک برجسته شود. در ضمن بهتر است بدانید که برای دانلود لوگوی با کیفیت اصلی، باید مبلغی حدود 19 دلار پرداخت کنید. به عنوان مثال هر یک از دورههای آموزش طراحی لوگوی شرکتی و طراحی لوگوی ایرانی برای آموزش انواع طراحی لوگو در اختیار کاربران عزیز خانۀ فتوشاپ قرار گرفتهاند. جالب است بدانید نمونه هایی که در این آموزش ساخت لوگو حرفه ای آورده ایم می توانند یک پایه و بیس برای طراحی لوگوهای حرفه ای تر و پیچیده تر باشند.

در این مقاله با عواملی که باعث ماندگار شدن یک لوگوی تجاری میشود آشنا شدید. گرچه به نظر میرسد که این یک روش خوب برای اطمینان از سلیقه و خواست مشتری است، اما اگر انتخابهای زیادی در اختیار مشتری قرار دهید، احتمالاً فقط باعث سردرگمی او میشوید. هسته خرما نیز به علت داشتن مواد غذایی دارای اهمیت زیادی است به طوری که میزان روغن های آن ۸/۵ در صد و پروتئین آن ۳۲ درصد بوده که از آن می توان در تولید روغن پالم و از کنجاله آن جهت خوراک دام و طیور استفاده کرد. طراحان درباره برند لوگوها فرضیاتی زیادی را ارائه میدهند که بهتر است نوعی را انتخاب کنید که تجارت شما را مشخص کند.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم تحریر

در این مطلب سعی کردیم شما را از ۱۰ اشتباه رایج در طراحی لوگو برای مشتری آگاه کنیم. کارتن های محصولات غذایی از شکل های مختلف و با اندازه های مختلف در کارتن سازی گلبرگ تولید می شوند. 4.قیمت کارتن در گلبرگ باکس چطور محاسبه می شود؟ بطری و کارتن هروئین ، اوایل قرن بیستم. این نکته به این معنی نیست که از رنگها وافکتها در طراحی لوگو استفاده نکنید؛ بلکه باید طوری از آنها استفاده کنید که لوگو به آنها متکی نباشد و در هر حالت نمایشی واضح و جذاب باشد. از این رو روند رو به رشد صنعت بستهبندی در داخل ایران را در نظر میگیرند. هر بار که برمی گردیم، به نظر می رسد منبع دیگری از رسانه یا پلت فرم رسانه اجتماعی وجود دارد. به کمک نرم افزارهای اندرویدی به راحتی می توانید لوگوی مورد نظرتان را در صفحه ی گوشی های هوشمند خود طراحی کنید.

مقدار متن و تعداد تصاوير، خود تعیین کننده اندازه مناسب چاپ است و این کار مهم را طراح با توجه به اهداف و محتوای نوشتاری و بصری کاتالوگ تعیین میکند. بعنوان مثال یک متن ادبی بیشترمناسب یک رستوران سطح بالا است تا یک مهد کودک. برای طراحی بسته بندی خلاقانه چای در زمان انتخاب رنگ، فونت، طرح کلی، جنس جعبه، متن و تصاویر روی بسته بندی از خودتان بپرسید چرا باید این المان ها انتخاب شوند و تا زمانی که جواب قانع کننده ای نداشتید و با ایجاد تغییر در طرح به آن دست پیدا نکردید، این روند را ادامه دهید. بنابراین این قسمت مرحلهای است که باید با دقت در تئوری رنگ، تجزیه و تحلیل شود.

لیکن سؤال بیشتر افراد این است که قیمت طراحی لوگو در سال 1401 چقدر خواهد بود؟ قیمت طراحی لوگو می تواند از رایگان تا قیمت های میلیونی باشد. تا اگر اینطور نیست، برگردید و در مورد تصمیمات خود تجدید نظر کنید و تغییرات لازم را انجام دهید. را بموجب قرارداد رسمی تنظیمی در دفتر اسناد رسمی مورد تایید شریک اول به عنوان وثیقه و تضمین انجام تعهدات قراردادی و غیرقراردادی با ارائه آخرین برگه استعلام ثبتی به روز شده در رهن شریک اول قرار خواهد داد. یعنی روزی که تعطیل رسمی نباشه. این رنگ نوعی رنگ روشن است که بسته به سایه آن، از سرد گرفته تا گرم میتواند معانی مختلفی داشته باشد. برای مثال مشتریان شما مردانی هستند که در رنج سنی ۱۸ تا ۳۵ سال قرار دارند. نمایانگر امنیت ، ثبات ، جدیت است و می تواند شور و نشاطی برتر به برند شما ببخشد.

بسته بندی محصولات جامع و هر چیز دیگری با معنویت، با این رنگ، خوب است. بعد از اینکه همه این مراحل را طی کردید ، حالا وقت آن است که همه چیز را در کنار هم قرار دهید تا مطمئن شوید همه کارها همانطور که تصور میکردید انجام میشود. برای بسیاری این موضوع مترح شده که طراحی لوگو آنلاین انجام داده و یا به صورت اختصاصی توسط طرح لوگ انجام شود؟ یا میتوانید یک ایده یا طرح کلی برای لوگو داشته باشید و برای اندازههای مختلف آن، طراحیهای متفاوتی از همان یک ایده ایجاد کنید. با این کار انسجام طراحیهای مختلف برای یک برند حفظ خواهد شد. هدف دستورالعملهای برند (راهنمای هویت بصری، Brand book) این است که هر فردی که قرار است در آینده در طراحیهای مربوط به برند نقشی داشته باشد، از مشخصات عناصر استفاده شده در لوگو مطلع باشد. در واقع ، اگر از شوخ طبعی استفاده می کنید ، یک پیام کوچک در پایین داخلی جعبه شما راهی عالی برای ماندگاری در برند است.

اگر لوگو به مواردی مثل رنگها یا گرادیانتها متکی باشد، در حالت نمایش تکرنگ یا سیاه و سفید کارای خود را از دست خواهد داد. بیش از ۲۰ میلیون تومانطراحی توسط شرکتهای تبلیغاتی حرفهایمناسب کسبوکارهای مشهور مانند دیجی کالا و… اگر به انواع تبلیغاتی که به صورت روزانه در تلویزیون و یا شبکههای اجتماعی پخش میشوند دقت کرده باشید، حتماً مشاهده کردید که لوگوی شرکت مربوطه در اول و انتهای تبلیغات نشان داده میشود. حتی قبل از اینکه لیست کوتاهی از لوگوی فونتها تهیه کنید، به خاطر داشته باشید که خوانایی باید همیشه در اولویت قرار داشته باشد. اگر دوست دارید طراحی بسته بندی پسته شما در میان رقابتی سخت بدرخشد، این موضوع با اختلاف زیاد باید اولویت اول شما باشد. این فونت، ظاهری پرسونالیتی و یونیک داشته و اگر میخواهید یک فونت اصلی برای لوگوی خود داشته باشید و سرگرمی را به ترکیب خود اضافه کنید، این نوع فونت برای شما مناسب است.

نمونه طراحی لوگو حرفه ای

با برقراری جلسات فکر و تصمیم گیری و نوشتن ایده های هر یک از افراد می توانید بهترین خروجی را ایجاد نمایید و این یعنی دست یافتن به موفقیت در طراحی و بدست آوردن رضایت مشتری. اکثر فونتهای مورد استفاده در لوگو در سبکهای مختلفی ارائه می شوند، بنابراین بهتر است قبل از تصمیم نهایی آنها را به خوبی بررسی کنید. شما باید یک یا دو حرف را که با نام برند تان مرتبط است انتخاب کرده و از آنها برای خلق تصویری مرتبط با خدمات و محصولاتی که ارائه میدهید، استفاده کنید. برا سفارش لوگو باید مجموعه یا شرکتی را یافت کنید که بتواند خدمات برندینگ را به صورت تخصصی به شما ارائه داده و بیزینس شما را به برندی ماندگار تبدیل کند.

نمونه طراحی بسته بندی

در فرآیند طراحی لوگو برای مشتری ممکن است ترجیح دهید که چند ایده یا طراحی کلی را در اختیار مشتری قرار دهید تا از بین آنها انتخاب کند. حتی شرکت مک دونالد اعلام کرده است که در بستهبندی محصولات این شرکت تا سال 2025 به طور 100 درصد از مواد قابل بازیافت استفاده خواهد شد. 3. کاربرد مونوگرام یا لوگوی نمادین: اگر نام برندتان طولانی است، اگر بیزینستان بینالمللی است، اگر تمایل ندارید از نماد و مفاهیم انتزاعی در لوگوی خود استفاده کنید، اگر نامتان به صورت طبیعی میتواند مخفف شود، در تک تک این موارد لوگوی مونوگرام میتواند انتخاب خوبی برای معرفی بیزینس شما باشد. بخاطر داشته باشید که اگر به نمادی برای لوگوی خود نیاز دارید، باید همه چیز را طوری طراحی کنید که ساختار لوگو و هویت برند شما به یکدیگر مرتبط باشند.

نمونه طراحی های لوگو

تایپوگرافی لوگو بیشتر از هرچیز به نوع ساختار لوگو انتخابی شما بستگی دارد، بنابراین اگر به سراغ یک لوگوی تصویری، انتزاعی یا مسکات بروید ممکن است به این المانها نیازی نیازی نداشته باشید. در قسمت چهارم نیز با ما همراه باشید تا با ۷ نوع لوگوی مختلف برای طراحی، و مزایا و معایبشان آشنا شوید. به همین دلیل است که از این نوع فونت بیشتر برای عنوان انتخاب میشود. بعد از اینکه در مورد انتخاب فونت تصمیم گرفتید، وقت آن است که سبک آن را انتخاب کنید.

توجه به بسته بندی محصولات دقیقا مشابه با توجه به نوع پوشش در اولین دیدار با افراد خاص در زندگیتان می باشد. بسته بندی با دوخت ریلی: عموما روش بسته بندی کاملا به محصولی شما مرتبط است و بایستی با توجه به نوع محصول، دستگاه بسته بندی مناسبت را انتخاب کنید. شما می خواهید نام تجاری شما منحصر به فرد باشد. پس سعی کنید این اشتباهات را در نظر گرفته و با اعتماد به خلاقیت خود، لوگوهای منحصر به فرد خود را طراحی کنید. اما بد نیست بدانید که برخی از طراحان برای جلب نظر خریداران به سراغ طرح های عجیب و یا رنگ های خاص می روند که گاهی اوقات در افزایش فروش تاثیر زیادی دارد، اما گاهی نیز این ایده ها با شکست رو به رو می شوند و ممکن است آمار فروش را کمتر کنند. سعی کنید نوشته هایتان تراز بندی شده باشند و تعادل در سراسر طرح بطور یکنواخت احساس شود چون شلوغی و در هم بودن نوشته ها مخاطب را کلافه و سردرگم میکند.

نمونه طراحی بسته بندی در ایلوستریتور

اگر افراد با لوگو تجاری شما ارتباط برقرار کنند احتمال آنکه با محصول شما نیز ارتباط برقرار کنند بیشتر میشود. رقابت پا به پا با دیگر برندها هر روز با چالش های جدیدتری روبهرو میشود؛ که بسته بندی محصول و طراحی آن قطعا نقش بزرگی را در این رقابت بازی می کنند. نکته/ بهتر است که تمامی فرمهای حروف را بررسی کنید، زیرا برخی از فونتها ممکن است ویژگیهای خاصی را به چند حرف اضافه کنند. حقیقت این است که مثل هر موضوع دیگری اینجا هم بهتر بودن کاملا نسبی است. در قسمت اول و دوم از سری مقالههای آموزش طراحی لوگو درباره این صحبت کردیم که لوگو چیست و چرا انتخاب ما در طراحی لوگو اهمیت دارد. ضمناً حتی اگر خود مشتری توجهی به این نکته نداشت، خودتان به Responsive بودن لوگو فکر کرده و مشتری را در جریان اهمیت آن قرار دهید.