او همچنان می گوید که در طول زندگی حرفه ای خود تغییرات زیادی در این صنعت دیده است – به طور خاص به ظهور آرایش مردانه اشاره می کند. او میگوید: «من عاشق این واقعیت هستم که ما در عصر اکتشاف زندگی میکنیم، جایی که همه میتوانند وسیله نقلیهای داشته باشند تا احساس بهتری نسبت به افرادی که در آینه میبینند داشته باشند. بنابراین، واضح است که سر جان مشتاق ایجاد فضاهای ایمن تر و فراگیرتر و به اشتراک گذاشتن ثروت دانشی است که آموخته است – از معمولی کردن بوتاکس و فیلر گرفته تا ارائه بهترین نکات آرایشی خود.
این برند که در سال 2019 توسط سه خواهر تأسیس شد، به دنبال ایجاد محصولاتی برای رنگین پوستان است که از میراث آسیای جنوبی آنها الهام گرفته شده است. “من دوست داشتم که چقدر واقعی قانع کننده بودند در مورد چه چیزی [they] میخواهم برای افرادی که همیشه به مهمانی دعوت نمیشوند قهرمان شوم.» او درباره انتصابش میگوید. تصمیم سر جان برای پیوستن به یک برند آیندهدار و امیدوارکننده، برای او، بازتابی از چشمانداز زیبایی در حال تکامل است.
گیف: توسط رزی هانتینگتون وایتلی و سر جان
او توضیح میدهد: «من دوست دارم چشمها را با خطهای مختلف شبیه به اشکال مختلف کنم. “اگر آرایش دیگری بر روی خود نداشتم، آسترها کار مورد علاقه من برای انجام خواهند بود.” او به ویژه از نحوه بازی مردم با آسترهای رنگی و عجیب در TikTok لذت می برد. همچنین، هک نهایی من این است که اطمینان حاصل کنم که کانسیلر را با پودر شل ست میکنید – هرگز پودر فشرده نکنید. زیر چشم خیلی سنگین است و خشک می شود.» در غیر این صورت، او تمایل زیادی به مجسمه سازی نامرئی دارد: «من عاشق مجسمه سازی و کانتور کردن هستم. شما قرار نیست آن را ببینید، بلکه ساختاری را ارائه دهید.» برای انجام این کار، او مجسمهسازی کرمی انجام میدهد، سپس با رنگ مایل به قهوهای یا رنگی خنکتر میافکند تا بعد روی صورت ایجاد شود.